joi, 11 februarie 2010

... pai la un moment dat ... trece tot ... cu ultima suflare! Pana atunci ... nu avem decat sa adunam si sa caram cu noi "tot ce e scris pe ziduri" ...
... azi n'am chef ... beau un vin ... si mai am putin din sticla ... ascult o nenorocita de melodie [am auzit'o acum juma de h pe mtv pt. prima data ... Alejandro Sanz - A la primera persona] . Vremea e de cacat ... ["ninge micule, ninge!"]. Dar nimic nu mai e ca atunci ... ninge si atat ... ploua si atat ... e alb tot ... si atat!

... pe mine ma obsedeaza un lucru ... tinand cont ca nu cred in destin ... nu cred in D'zeu, nu cred ca suntem marionetele cuiva ... nu cred ca cineva a ales pentru noi, cum nu cred ca platim pentru faptele rele ale parintilor s.a.m.d. (lista poate continua) ... deci ... noi ne batatorim singuri cararea, noi alegem pentru noi ... atunci, asta inseamna ca daca ... hmz ... X nu raspundea la telefon atunci, implicit, daca eu nu'l sunam ... totul se schimba! adica ... eu acum nu mai scriam postul asta ... adica ... eu am ales sa sun ... nu cred ca cineva a ales pt. mine ... si asta inseamna ca eu ... eu radeam "acum" in hohote si nu'mi aduceam aminte de ceva care sa'mi ia tot cheful ... da ... asta e ... adica ... [ stai ca se precipita lucrurile ... mi'am bagat Veritasaga ... frumooos asa ... ce bine'mi merge ]. Adica ... nu s'ar mai repeta acelasi cosmar ?! frumos asa ... ce bine ar fi daca am stii sa facem in asa fel incat sa nu ne mai maturizam asa devreme ... desi ... daca ar fi tot bine si frumos, cum am mai putea sa ne bucuram? trebuie sa existe mereu contrast ... alb ... negru ... pe 'ici, pe 'colo niste roz ... macar de am invata ceva din fiecare usa trantita in nas sau din fiecare pumn luat fix in mecla ... eh ... si repet ... toate trec ... intr'un final!

1 păreri:

Suflet naiv spunea...

Destinul, o mare parte din el depinde doar de noi, noi alegem pentru noi