sâmbătă, 20 martie 2010

... dap ... văd că funcţionează! De când m-am hotărât să gândesc pozitiv, să văd doar "rozul" ... parcă, parcă e mai bine! Cred, d.p.d.v. psihologic, că şi faptul că am avut un moment de nebunie şi m-am descărcat ... acasă ... m-a ajutat cumva ... bine, ideea e ca nimeni să nu mai deschidă subiectul dacă eu nu o fac! Şi cred că şi visul de acum cca. o săptămână m-a ajutat ... visul în care rolurile se inversaseră ... visul în care eu aş fi putut să trag! Ce înseamnă şi visele astea ... că bine zicea Freud, că visul ar permite ca dorinţele inconştiente să se manifeste ... de atunci nu am mai avut niciun coşmar ... oricum se mai răriseră ... dar ... acum sunt "precisă" că nu o să mă mai trezesc plângând! Dorinţa inconştientă a fost satisfăcută! ;) şi plus că acum je vois la vie en rose ! :)