luni, 29 martie 2010


Cunoştinţe vechi ... 

Nici nu ştiu ... ce să zic? pt mine există 3 tipuri de oameni: ei, cunoştinţele şi cei de care îmi pasă! Primele 2 categorii ... hmz, niciodată nu-mi va păsa de ele ... sunt doar nişte oameni pe care îmi e de ajuns să-i văd o noapte, să am numărul de telefon ca să ştiu să nu mai rsp şi ... şi atât! Cu restul, e puţin mai dificil! Aici intervin sentimente ... aici nu jucăm mima! Adică ... cel puţin eu, nu! E atât de uşor să faci un om să creadă că e cel mai bun ... prieten ... sau ... cel puţin mie îmi e uşor! La mine tot e până la proba contrarie! Se întâmplă să fie mai multe probe ... dar ... deja au fost atâtea, în ultimii 3-4 ani, încât ... mi-e scârbă! Nu vreau să cred că toată "lumea" e la fel ... nu vreau să cred că aşa e de obicei ... nu vreau să cred că aşa a fost! Ha ... am avut impresia că a fost pe bune ... dar e clar: iar am visat urât!
E din ce în ce mai rău ... una după alta! Dar vaaai ... dar vezi că nu e bine ... dar ... nu e bine ce faci! Dar cine mm ştie ce e bine ... ce e bine pt mine e insuportabil pt tine ... şi invers ... hai să ne distrăm şi să "ne simtem" bine împreună şi să nu ne mai dăm sfat
uri [pt că nu ştiu dacă cineva din jurul nostru mai e, în zilele astea, în măsura să dea vreun sfat cândva, cuiva] !