marți, 28 septembrie 2010

... ha ... e un adevărat haos pe aici, prin viaţa mea ... de vreo 2 zile stau şi mă gândesc ... şi nimic nu se potriveşte ... mă enervează cumplit soneria telefonului, vibraţia ... mă enervez numai când văd că se aprinde lumina ecranului ... când pâlpâie un beculeţ care îmi indică faptul că iar am un apel pierdut sau un mesaj pe care oricum nu aş fi vrut să-l primesc ... mă scoate din săriteeeee ... e un stres care nu poate fi descris în amănunt ... sper doar să nu fiu singura cu o labilitate, care are impresia că telefonul o să o strângă de gât în timpul somnului ...  

... nu suport să aud vocea lui x sau y ... la TELEFON ... nu maaaaaaaaaaai sunaaaaaaaţi ... daţi un mesaj şi vă rog ... dar vă rog ... nu aşteptaţi să vă răspund! număr necunoscut? nici atât ... hai pa ... că am un zâmbet stupid pe faţă ... ceva care credeam că nu o să iasă ... iată că s-a putut, iar acum ... speriată ... nu ştiu ce dracu' să fac ... =))

... oare o să fie cu finalizare ... sau fără?