miercuri, 6 octombrie 2010

Mi'a luat mămicuţa mea dragă tot cheful, tot elanul ... ''o să suuuufeeeeeeri'' ... ete unde era Nostradamus ... când am suferit nu a ştiut, ştie acum ... anticipează ... da' de ce dracu' mă enervez eu nu ştiu? Trebuia să tac în puii mei din gură ... cine m'a puuuuuus? Mă culc ... presimt că o să avem discuţii în seara asta şi acum ştiu şi unde e vulcanul care stă să erupă ... parcă ăia care repetă o greşeală de n'şpe mii de ori se numesc proşti, nu? E, în categoria asta mă încadrez eu ... dacă mai aveam vreun dubiu! Somn uşor ... că erupe Vezuviu!

...

Gata ... că doar nu degeaba sunt la psihologie ... nu trebuie să ţii nimic în tine ... şi uite aşa mi'am luat dracii în spate şi m'am dus să'i spun în faţă lui Nostradamus ce am avut de spus ... m'am descărcat la sursă ... şi mă simt muuuuult mai bine! Minunat ... Acum sunt un munte inofensiv! :) sfătuiesc pe toată lumea să spună ce are de spus atunci ... nu să taci ca să nu răneşti ... uite de ce mă consum eu ca proasta degeaba, în loc să'mi văd eu liniştită de momentul meu de fericire :D ... ajung dracu' din viitor psihanalist un viitor  analizand! Gataaaaa ... la culcare! :) :*