sâmbătă, 11 iunie 2005

0+1 (doar prietenii sthiu ce inseamna)

am impresia ca ma indragostesc f f rpd, dar problema e ca'mi trece la majoritatea f f greu. ei bene, in cazu' cel mai recent, vad ca trece. Acum sunt iar cu capu' prin nori! dupa cineva...e secret! nu mi'o lua in nume de rau, ia'mi'o in gura! vb prea urat pentru o fata ...asta e , obisnuitzi'va cu mine, asa cum sunt ...! lolz...hai ca asta a fost buna! Bha, ce draq d aberez atata...da' sthiu, sunt prea fericita pt lumea asta?! da' oare la ce se rezuma fericirea? la un "buna", la un msg, la o atingere, la o mana aruncata prin parul meu, la o strangere in bratze, sau la un sarut? oare ce'mi doresc de la persoana iubita?!? da...multa multa afectziune, incredere...iar increderea sa fie reciproca! daca asta ar fii definitzia fericirii => eu nu voi dobandi niciodata fericirea! sunt foarte pesimista azi si deprimata! cred ca nimeni nu ma poate scoate din starea asta!

1 păreri:

dD spunea...

deci...mda,s ar putea spune ca nu te poate scoate nimeni...ba da...EU ...sa mergem maine in ...undeva sa vezi ce iese ... :D