marți, 14 iunie 2005

Only you...

Numai u ma potzi face sa zambesc, sa ma simt bene in pielea mea, sa visez, sa cred, sa te cred, sa pierd...e vorba despre TINE! Imi e superior , e omul dupa care ma ghidez in viatza, e model pentru mene. E un zeu! E cel care ma face sa am incredre in mine. As vrea sa reusesc sa'l privesc in ochi si sa'mi dau seama ce simte. Dar nu... nu am cum. Este taina vietzii mele. Este un suflet unic pierdut printre mii de vietzi banale. Ratacit in inima mea, presimt ca va cauta iesirea intreaga'mi viatza...dar nu o va gasi! Inima mea nu are usa de iesire nici macar pentru o evacuare urgenta! Sunt defecta !
hmm...cam asta scriam eu in data d 7 martie '05 . Acum ma chinui din rasputeri sa'mi inving frica, si sparg peretzii care odata il pastrau in inima mea!

1 păreri:

dD spunea...

fiecare cu ale ei, pe o chestie izvorata din sufletzeul tau pur de COPIL ne simtim cred ca toate (si daca nu ... nu ma intereseaza de restu :)) .. tu te gandesti la...zeul acela...si eu la...pamanteanul ala =)) (care slava cerului ca la mine e altul...fata de acu o luna... :X )