luni, 8 august 2005

Bobby Valentino - slow down


mey, ce sa zic... viatza incepe sa fie roz...ca si costumu' meu de baie:) sunt f fericita, pt ca dupa lungi cautari, am gasit un costum care'mi place super mult....sutienu nu vine cum as fi vrut, dar tzinand cont ca eu la mare fac topless , nu e o problema!

am zis ca mi'e sete de el? da...si am sa'mi rezolv problema cu o cola :)!

cred ca o sa o iau razna 18 zile(poate chiar 19) cu Dd la mare...nu'tzi zic, ca mai vine si ally, care o sa stea vreo 5 zile cu noi in camera, mai vine si sabina...loolz, nici la mare nu scap de ele :D nici o problema! parca si vad ca o sa fie o imagine de nedescris : mizerie, sticle, tzigari...si ...plm, da' cine a zis ca o sa stam in camera??! vreau la ora 5 dimineatza, sa ies sa fac o baie, vreau sa vad rasaritu...vreau sa ma joc cu soarele si sa'l pun la picioare, sa fie sclavu meu! vreau multe si totusi putzine! ...intelegi u? :D


PS: vai, cum de am uitat sa va spun! S'a intors Ionutz de la mare! statea Ally cocotzata p geam, si la un momentdat ma ia asta de mana, d am crezut ca o sa cada in plm... :D cand ma uit, era ionutz :x :x am promis ca ii cer nr de telefon, dar coincidentza absurda, vorbea la telefon! LOOL... =)) trebuia sa'l strig "pss psss....ardele pe rug :D " =)) pentru cei care sthiu povestea! :X life is pink, ca sa nu zic blue... :D Didy sthieeeee :))
Maine ma tund... :D sa'mi tzinetzi pumnii!

9 păreri:

dD spunea...

problema e ca cine nu va sta cu noi :) si problema a 2a e ca ... viata e DOAR (Ca sa nu scriu altfel =))) ROZ ... hai gata,k plec la munte...mai sunt 5 zileee lalaa...
ps : zici ca am ... :))

"Un mic" spunea...

diiiiidddddyyyyy.... laaalaaaaa.....diiiidyyyyy...laaalaaaaa....PENTRU CEI CARE AU VAZUT "MADAGASCAR" :D

dD spunea...

looooooool.... lol =)) i like to moveeee ,to move,to moveee fhaaa...bineinteles,pt cei care au vazut madagascar...

"Un mic" spunea...

=)) =)) hai hai, nu ma enerva! :D ddddiiiidyyyyy, annnnaaaaaa, diiiiddddyyyyy, annnnnnaaaaaaaaa =))

dD spunea...

ce era cu girafa aiaa? cu cine se intelegea binee? sunt o hipopotamitzaaa

"Un mic" spunea...

din lipsa de imaginatzie se intelegea bene...si pt ca u erai singura femela de acolo, si daia =))

dD spunea...

eu sunt o femela feroce =)) mrrrr... [urmeaza un raget] heei,cine rage asha? cine,cine,cine? leeeul...fitze,arfe,basini?

"Un mic" spunea...

=)) rage prostie :)) ca de, a;tceva ce!? hai fha dute la munte si pasheshte linistita! dute'n muntzi! :P

dD spunea...

chiar ca DOAR de prostie.doar oare DOARE ? nu stiu ... sau chiar mai bine zis,nu vreau sa stiu...