vineri, 2 septembrie 2005

Ramai tu cu tine, facetzi o pereche perfecta...



Sthii, as fi vrut sa raman la mare! ... acolo aveam de toate! insa acolo tot ce a fost, a fost o distractie...o distractie ce denota inconstientza! acum tare mi'e frica , ca am sa platesc pt prostia mea! astept...astept! vai u jennyyyy, ce ziceai, ca ai sa vi in Bucuresti? =)) aahaaaaam! si eu credeam...noroc cu un prieten care mi'a deschis ochii... si am sa'i multzumesc ! a fost singuru' care a putut sa'mi dea un sfat, si sa'mi priveasca lacrimile de pe obraz cu o oarecare superioritate! SI BINE A FACUT! ce am inteles din tot ce mi'a zis? exact esentzialu! exact cat trebuia, atat cat sa ma faca sa nu mai sper si sa mi'l scot din minte! si inca o persoana care m'a ascultat, e Didy :*!


Cat despre "El", sper sa ai parte de cat ma multe! sper sa nu te mai vad... niki sa nu te mai aud ca imi vb...ce pwla mea vorbesc aiurea, cred ca si'a sters numaru de telefon din agenda! bv lui, toata stima pentru taria cu care m'a aburit! San Francisco (global deejays) & hai cu mine (mafia) sunt doua melodii care'mi vor aminti de tene...si? ce daca? apropo, daca mori maine,eu ce ar trebui sa fac???

2 păreri:

dD spunea...

hai jeeeni,ca o fo pitoresc.dar poza aia ce face acolo? :)

"Un mic" spunea...

:( si inca o melodie care'mi aduce aminte de el "privirea ta" dj project