vineri, 28 octombrie 2005

te ... te... NU VREAU!

nU...azi tot e diferit... azi am constientizat un lucru : nu are rost sa sper! e prima oara cand toate sperantele mi se naruie brusc, una pe secunda! azi a fost ziua cand mi'am pus mii de intrebari in acelasi timp, al caror raspuns nu a venit si nu va veni! simt cum cate odata cad ... iar u nu esthi langa mine sa ma ridici! am unele momente, cand imi vine sa te strang in brate, sa nu'ti mai dau drumul pana la epuizare! ai intrat in ... hmz, sa zicem, in viata mea, asa, POC! si pwla, ca niki ca mai iesi ... curand! asa sunt eu, cunosc, pun, si mor! -> te cunosc, pun suflet, sufar <- dar intr'un final voi fi fericita ca te'am uitat! orice rau are o parte buna! nu vreau sa spun ca e rau ce se intampla acum...dar...pm, f bene nu e :) ! pt mene, caci tie, putin iti pasa :$ nu comenta, ca nu are rost, nu nega, ca nu trebuie neaparat sa ma minti! sthii, mi'e f greu sa ma deschid, sa mi te deschid ... din lipsa de imaginatie, sau poate pentru ca nu e bine! si totusi: pup pt cineva? /:)

Vise uitate de mult, bucati de viata

Acolo e sufletul meu
In rest - ceatza
Cu tine stau uneori, vorbim in soapta
De stele, ploaie si nori,
Vorbim de o alta lume

Cu mine incerc sa vorbesc, nu mai am rabdare

Prin tine incerc sa gasesc o
alta cale!

Tot,tot ce-am strans in mine urla dupa

Tot,ce-a ramas in tine pentru mine.
Vreau,vreau sa nu mai simt asa

Smulge-te din viata mea si..
Ia,ia din mine partea ta

Si pleaca. (aaaa... :-s , nu pleca! plzzzzzz )