vineri, 28 octombrie 2005

Uneori viata'i o tarfa . .


Nu-mi frange inima incet
Spune-mi adio si te iert
Ploaia va sterge lacrima
Voi uita!

Viata nu e chiar asa de usoara, pe cat ma asteptam...trebuie sa fac ceva, sa traiesc mai bene! sthii ce? ma evapor usor ... usor! am o "moarte" lenta, dar sigura! Nu vreau sa ma schimbi, sa ma'ntelegi, am nevoie doar de tine de lovele si de zile... (lovele mai putin, dar ce sa fac daca asa erau versurile) :P
~ma feresc de ea, pt ca de fiecare data cand este prin preajma, o aud vorbind de tine...de voi, de ce bine ii e ei! E greu, sa sthii! dar ti ce'ti pasa? zi?! eu nu fac decat sa astern niste cuvinte simple, pure, pe o pagina ... o citesti, o recitesti poate, si ramai ca un orb in fata monitorului...nu vezi nimik, nu ? nimik? vezi doar umbre... asta e problema ta : ca vezi prin mine! te ... te ... si nu ma face sa iti spun "te iubesc", fiindca urasc cuvantu' ... te pup mha omule!