sâmbătă, 22 octombrie 2005

te ... te ... te pup mha omule!

Ca sa sthiti si voi, nu'mi mai trebuie nimic...imi trebuie doar cca 3 ore, timp in care il vad, il simt, il sarut...si atat! ;) mey, cand sunt cu el ma simt bene in pielea mea, chiar daca... efectiv ma intimideaza.., x( (si sthii f bene esta!) Am mai patit chestia asta cu cineva, la mare... :-s CU DIDYYYYYY, LOGIC! =)) nu pot sa scot un cuvant...mi'e frica sa nu gresesc cu ceva! si cand ii scriu un msg, ma uit de 3 ori peste el, dupa care mai modific ceva, si'l mai vizualizez inca o data! spun astea ca nu cumva sa ma ia de vreo proasta ... ca sthim noi cine?! ;) shi totusi?! mata mha mata! ( nu didy? :) :* ) TIN SA FAC UN ANUNTZ : AM DOUA PRIETENE FIDELE, SI LA CARE TIN F F MULT, PT CARE AS FACE ORICE...DIDY (shtrumphu' meu) & ALLY! :* PUPICI PT VOI... >:D<>>>pUp pt cineva<<>wisky si vin ca sa ma imbat, pt ca efectiv le beau in scarba!
2.oare care din aceste 4 cuvinte am sa ti le spun maine "TE IUBESC" sau "AM OBOSIT"? sthii la ce ma refer?? u..u mha! :*
SI totusi, e grav?
>>>pup pt cineva<<<>>> LUV U! <<<>

3 păreri:

Rob spunea...

Cool blog you got here. Want to visit mine? If you can, you'll read about personal web hosting servicesand providers.

dD spunea...

lol?shtrumphu tau care acum a devenit...om inteligent :)) eu cred ca azi imi veni spune MIE,mieee nu LUI am obosit ca am de gand sa te tin ore la telefon..diseara :))hai ai grija de tine si fii cu-minte

ZEULE,EU NU CRED IN A TA PREZENTA!
[veritasaga]

dD spunea...

iii...am postat la fix..oare ma iubeste? :(( [eu DA]