luni, 24 octombrie 2005

Nu ma intelege gresit!

Hai ca nu am mai scris de mult! ceva nou? hmz, sunt fericita! nu pe deplin fericita, pt ca fericirea maxima nu am atins'o niciodata, nu cum as fi vrut, pt ca nu am cum! E o fericre apasatoare, care "doare". Sthii, nu vreau sa las de la mene, pentru ca nu mai vreau sa sufar...adica... hmz... EU NU AM IZBUTIT SA FIU IUBITA DESI AM IUBIT! Cum am facut in trecut:"Lasa, lui sa'i fie bine...eu tin la el, si pot sa suport...vreau tot ce e mai bene pentru el!" aaa, deci cum sa'ti explic, acum, la fel fac! pt ca asa sunt eu facuta, pt ca asa sunt eu mai "fraiera"! el sa se simta bine, el sa fie fericit...daca'mi mai ramane si mie la sfarsit ceva, f bene! :( :-S Bineeee...sthiu ca nu gandesc corect, dar ce, acum banuiesc ca nu ar trebui sa ma schimb?! NU!

Si totusi, are cineva raspuns la intrebarea care efectiv ma freaca pe ridiche de 5 ore: ce vreau de la el, de la mene, de la noi?! ce vrem de fapt sa facem?! ce vrei ?

aZi shtrumphu' meu, m'a facut sa "scap" o lacrima pt ce a fost...pt trecut! si nu ma refer neaparat la "EL"...de fapt, efectiv NU MA REFER LA EL! si acum parca'l mai aud pe bou' ala de la magazin cum striga dupa noi -fetele cu "baloane"- ... parca nici acum nu mi s'au uscat blugii ... dupa esecul unei tentative de a face poza cu "rasaritu"! parca si acum o mai aud pe didy cum ma intreaba mirata daca mie mi'a fost rau aseara!? :( sthii mey, te pup! si bha jenny, am facut poza cu iguana, am facut?! atunci ce mai vrei! si inca o data, nu mi'e dor de el... dar mi'e dor de jocurile alea tampite cu "aia de la 13"...cand l'am pus eu pe cocoru sa linga peretele...lol? da' dupaia cine primea porunca de la cocoru sa iasa pe hol in patru labe, incaltata in adidasii lui marimea 44, si sa avanseze "inainte" la pas, pe ritmul poruncit de el!?
Auzi, care e copilu caprei:? "IEDU?" parca asa era faza, nu didy?! :)) integramele alea! :):P
bey, azi ce avem la masa, iar macaroane cu ... dalea de'ti placeau tie mult???

~~poza e facuta pe la 6 dimineatza daca nu ma insel, cand am facut eu o baie, fara voia mea...am tinut neaparat sa vad rasaritu in apa, imbracata ~~

>>>pup pt cineva<<<>

3 păreri:

"Un mic" spunea...

maine avem sigur prajitura cu cocos...nu didy? maine sa inteleg ca ma duc numai eu la masa?!

dD spunea...

of doamne,du-te,ca eu raman in camera sa fac dush...SA FAC DUSH?nah,lasa ca fac maine,hai imbraca-te repede sa plecam in neptun.

"Un mic" spunea...

bha bha, nu mai avem pasta de dinti...si nici hartie...igienica! ACUM mi'a venit mey ideea :trebuia sa folosim hartia de la integrame? :D ceee??? :-s