sâmbătă, 26 noiembrie 2005

Azi, o micutza parte din micutzul meu sufletzel. . . s'a stins!

Hmz. . . pacat ! exact ce uram cel mai mult mi'ai dat u . . . credeam ca telefonu' e la tine . . . dar mica si corupta, m'am inselat, si am vrut sa'ti arat doar ca eu ma gandesc la tine. . . DA, eu in acel moment ma gandeam la tine (tocmai se auzea in localul unde eram "you're beautiful", melodie pe care daca nu ma insel , ti'am si dedicat'o :-s ) . dar iata ca cineva se gandea la mine : EA! imi pare rau ca ti'am creat un discomfort, imi pare rau ca m'am enervat, ca m'am suparat din cauza voastra, caci crede'ma , nu am nici o vina ca era telu' la ea . . . dar nu sunt proasta nimanui ca sa mi se vorbeasca cum mi s'a vorbit, ca sa vad ce am vazut! eu am crezut ca vei reusi sa o calmezi . Oricum, am negat, si sper ca vei nega si u! sterge cu mine pe jos, umileste'ma, scoate'mi ochii ca sa nu mai plang, dar fa asta doar daca asa vei fi fericit! daca vei zambi dupa toate astea : FA'O! sthii, ma bucur pt voi, ma bucur ca o iubesti . . . ma bucur pt ea ca are asa un om langa ea, cu bune si rele;sincer, ard de fericire :(( nu crezi? priveste'ma doar! ia mi'a zis azi un adevar, pe care am sa ti'l spun si tie, daca vei vrea. dar eu , azi, 26 noiembrie, ma retrag! si acum, priveste cu cata usurinta imi calc pe orgoliu, caci am si eu acolo putin orgoliu ::: daca undeva, candva, vei mai vrea, dar nu cu ea, sthii unde ma gasesti. . . sa nu intlegi ca . . . nu sthiu, dar acum, cu tot ce a fost, parca te'as mai vrea! dar, IUBESTE'O. . . sper sa fi fericit, iubit . . . poate eu nu am reusit sa'ti dovedesc intr'o luna si juma. . . ca tin la tine! ok, adevarat, in 9 puteam! ;) dar inca o data :iarta'ma pt discomfortul creat! :(( si, ultimul mesaj de la tine . . . m'a facut sa fiu asa: EU NU SUFAR LA NIMENI . . . CI DOAR SUFAR PT DIFERITE PERSOANE, asta nu ti'ai dat u seama! ;) dar mai ai timp. . .nu la mine, la altcineva! ai grija de u. . . sper sa mai vb, si sa vezi in mine macar o prietena . . . cand vei vrea mai mult, si cand voi mai vrea si eu, zi'mi, direct. . . dar sa nu ne mai jucam, caci eu pun suflet, si am pus! dar "stai linistit" :(( NU REGRET NIMIC din toate lucrurile regretabile pe care le'am facut cu tine! ;) sa iubesti si sa fii iubit :P

~ de azi, tot ce'mi ramane de facut este sa'i demonstrez unui . . . priet. . . bine: PRIETEN, ca nu sunt ipocrita! nu sthiu de ce, dar m'au durut cuvintele lui! de ce? daca nu veneau de la el, probabil ca nu ma mai dureau, nu ma
mai agitam asa. . . da' el chiar merita din partea mea o explicatie. De ce? pana la urma , dc trebuie sa tot dau eu explicatii ca :"de ce fac ai? de ce spun aia? ca de ce fumez? de ce ma crizez? de ce pun suflet?" mda . . . nu sthiu, dar o voi face! pt ca sthiu ca eu nu sunt asa . . . nu mi'am batut niciodata joc de dragostea ce mi'a impartasit'o cineva, nu mi'a placut sa ranesc persoane care mi'au facut ceva. . . orice . . . adevarat, am urat persoane, dar nu le'am facut nici un rau, am facut in asa fel sa alung ura ce ajunsese sa'mi impanzeasca ochii, si am reusit! deci, asculta'ma doar, priveste'ma, si mai vb peste 2 luni! ;) vrei? bine! nu vrei ??? :((( de ce?

1 păreri:

dD spunea...

doammne...DOAMNE... ma lasi sa ti scriu aici?ceva?o sa ma lasi oricum.tu esti ... tu estii...? lasa'l in durerea lui de "infidel" o inseala pe aia de rupe ea il accepta,ok,se intelege, ea il iubeste,pe buneel o iubeste,dar tot o inseala. ce e asta,relatia sau doar asha..sa fie?Si totusi,mi se pare foarte complicat ce ai scris tu,venit din adancu' unui suflet care nu a tinut la EL,dar se incapataneaza sa creada asta.OK,poate reuseai intr'o luna juma sa tii ATATA la el...dar...MERITA?nu!am ajuns la concluzia ca la 15 ani nu trebuie relatie mai lunga d 2 luni,nu trebuie sentimente,nu multe,nu prea complicate.Trebuie doar "sa fie".Dupa 20 d ani,iti pui problema "Ba,eu cu cine ma marit" si intervin relatiile de durata.Si apoi...dc sa te lasi umilita de ... de unu'?de nimeni nu ar trebui,treci peste toate,fara ca macar sa le privesti.Treci peste el fara sa il mai privesti.