joi, 24 noiembrie 2005

Fa valuri, a venit iarna . . .


"iubirea te incurca, ocupa prea mult loc; e ca un pian cu coada, intr'o garsoniera!"

~de cand nu am mai cantat la pian. . .mi s'a facut dor de partitura din care repetam in fiecare zi macar o melodie . . . acum, ma uit la ea: e portocalie, scrijelita . . . e plina de praf, e suparata. sta sa se franga, exact sub ochii mei. Ma intreaba de ce am neglijat'o. . . dc nu am mai bagat'o in seama?! ma simt prost fiindca nu am ce sa'i raspund! doar atat pot sa'i zic: "nu e vina ta, ca mainile mele nu mai merita sa atinga clapele pianului"

ce rau ma simt . . . mai bine decat acum o saptamana, dar cu siguranta mai rau decat peste o luna! astea au fost vorbele tale : ":-s :( sa ai grija de tine" SI ULTIMELE SA FIE! caci te uit . . .
~ ce sa mai zic . . . nimic! cresc . . . eu cu ea! crestem impreuna ;) nu iubita?! vai jenny ce plictiseala . Azi am fost la un film, cu iubita : "Un caz de exorcizare"! nu a fost de groaza . . . oricum, sincer, am ras f f mult la filmul asta! mi'a placut ! ;)

~buey, cred ca am descoperit, zilele astea, o alta latura a mea : o latura buna . . . firava, romantica! am ceva special! nu sunt modesta, iar TU sthii cel mai bine ;) dar chiar mi se intampla ceva ciudat! nu sthiu ce ! uite, o melodie care'mi place f mult : nicu alifantis - emotie de toamna! mha, e f marfa . . . si sa revenim: ma uit in oglinda si nu mai vad "ranjetu' " ala de copil suparat pe viatza, care purta numai ura in suflet, desi o rana tot mi'a ramas deschisa, tot mai sangereaza sufletul meu, dar acum e sange albastru, inghetzat, nu e rau, el nu poate dauna, el nu tradeaza. el doar inseala. . . :)) >:) vezi, iar latura aia meschina ramasa in mine, din vremea "fostului copil". Numai u ai putut sa'mi zici ca sunt o persoana buna! apreciez frumosul compliment facut, dupa un pahar de vin, la un al doilea pahar, dar . . . ti'am zis, inceraca sa ma cunosti, o luna. . .sau chiar 2! defapt, sa ne cunoastem reciproc! sunt o persoana buna (hai iubita, razi) . . . dar chiar sunt! cred . . . ??? :-s in fine, hai sa nu ma mai descriu asa mult . . .te las pe tine sa vezi, sa ajungi la o concluzie, si sa mi'o comunici, dupa cca. 2 luni! iar eu, la randul meu, sa ma gandesc ce vreau de la mine, de la viatza! de la , , ,

~ cat despre &rei,...hmz, nu am mai vb! mi'e dor de el! :-s cred?! mda...imi e, asa putiiin ;) :**** mai mult . . .dar :-$ nu mai spune la nimeni, nu trb sa se afle! \:D/

~"hey, fetitzo, el te'a invatzat sa vorbesti, sa speri, sa respiri. Totul se invatza, copilo, chiar si sa fii frumoasa."
~ marturisesc : am fost in Rom, si o prietena mi'a facut cunostintza cu un tip . . . acel tip s'a asezat la masa cu noi, si a inceput sa povesteasca cum a copilarit el in constantza, si ca sambata da o tura pana acolo. Nu'ti zic, prima chestie care mi'a trecut prin minte a fost : "daca'l cunoaste?" porma m'am linistit, si'am zis : micile mele, trezireeeaaaa . . . esthi la dieta! si am continuat sa ma gandesc la &rei. . . <<<<-- si, ca sa sthii si u, iarna u esthi marea mea
: : : ASA CA FA VALURI, A VENIT IARNA! \:D/ :* ;) : : :

>>>pup pt cineva <<<

2 păreri:

dD spunea...

io stiu ca esti o persoana buna .. la facut un sandwich la 3-4 cu...branza si paine neagra ;) in rest... oi' fi si in alte parti buna ... ( =))) )

"Un mic" spunea...

esthi dezaxata . . . =)) nu nu, ca nu esthi sanatoasa!