marți, 1 noiembrie 2005

cartea ce poarta numele tau!


cred ca ... da! azi ti'am incredintat o parte din scrierile mele, o parte din amintirile mele recente! azi ti'am incredintat TOT! DC? pt ca u esthi altfel, esthi u, esthi ce vreau sa fi, esthi cine as vrea sa fi... esthi?! mda ... hey, am zis ca mi'ai inselat increderea, iar tu mi'ai spus ca iti pare rau ca m'ai facut sa sper degeaba, probabil fara sa'ti dai seama...pey mha baiatule :D nu e vina ta ca'mi fac eu sperante aiurea! asta e problema mea, pe care mi'am rezolvat'o...?! bineeeee :-s :D

~Cred ca a pune suflet in ceva implica multe riscuri...fie ca pui suflet intr'o prietenie, intr'o relatie, sau ca pui suflet in orice altceva! exista riscu' sa dai si sa nu primesti inapoi . . . cand oferi dragoste, cel ce o primeste trebuie sa'si dea singur seama ca e cu imprumut si ca vrei sa ti se returneze acest "obiect" intact. . . ca si cum ai returna o carte bibliotecii : trebuie sa aiba coperta nescrijelita, fara insemnari pe ea, fara pete ... dar cand o returnezi ea va avea sigur un continut mai larg, un cuprins bine conturat, cu capitole noi ! capitole purtand fie un titlu care te atrage , fie capitole ce te fac sa nu finalizezi cartea!
~va purta sigur , printre randuri, urmele lacrimilor mele
! te . . . pup pt cineva!

P
S: mi'a dat beeeep! i'am mai dat acum un beep lu alex (bailar) , asa ca sa ma aflu in treaba, si mi'a raspuns! nu'mi vine sa cred! yeeeee...o noua epoca...eee....eeee...ee.e.e.eee...ee...epoca..e...epoca pwlii mele, ca nu sthiu ce sa mai zic! nu pot sa mai vb coerent!oricum, nu am ajuns a stadiul in care sa'i dau si mesaj, pt ca nu vreau iar sa pic de la inaltime cand am sa vad ca nu'mi raspunde! sunt happy mey! dar oricum, din doua inimi, una o vreau langa sufletul meu... ai auzit mey? pt ca cealalta as vrea sa o am, sa'mi apartina din obsesie pt el, dar sa sthii ca e o obsesie care inca doare, partea naspha e ca e o durere apasatoare, care'mi place?!?!?!?! hai ca dau in paranoia :* pup pt cineva! :D

If you're going to San Francisco
Be sure to wear some flowers in your hair
If you're going to San Francisco
You're gonna meet some gentle people there
In the street
If you come
In the street
If you come
In the street
If you come
In the street
If you come to San Francisco


2 păreri:

dD spunea...

sincer?da sincer?ai ai pb :) sper ca in "Carte"nu scria si d mene,ca mene ca ma ... ma... ma panichez :)

"Un mic" spunea...

=)) nu mey, nu scria! >:D< oricum, stai linistita :)) :*