marți, 1 noiembrie 2005

mai speram sa fie adevarat . . .


Am doua mari probleme existentiale, probabil cauzate de varsta! deci...nu reusesc sa ma incadrez in urmatorul proverb african : "Spune-mi pe cine iubesti ca sa-ti spun cine esti." sa fim seriosi...vai pwla , urat! clar, e gresit proverbu :"> Si a doua problema la fel de banala dar care ma sacaie, legata tot de o chestie dasta : "cine umbla dupa iubire, n'o va gasi; cine'o da, o primeste"! Hai frate sa fim seriosi! nu e corect! nici chetia aia nu e reala! :) sau poate sunt eu defecta si nu ma potrivesc in nici unul din aceste proverbe?! /:) daca ar fi fost asa, pt ca eu zic ca am oferit iubire, ar fi trebuit sa primesc si eu ceva...macar un kkt mic acolo! e, exagerez, ca macar o particica din ce poate el oferi, primesc si eu, dar sthii cum suntem noi, "femeile" :)), vrem mereu mai mult, daca se poate , vrem chiar tot :D ;)

Buuun, si pe parcurs a mai intervenit o problema!
~ai simtit vreodata cum de la starea aia de euforie brusc se duce draq tot, si pici intr'o depresie ciudata, fara rost?! sau cum te prabusesti de la mare inaltime, asta dupa ce cu cateva minute erai in varf...erai u!? ~ targic...ieri mi'a dat beep alex..si logiiiiic, m'am gandit ca mi'a dat din gresala! si bene era daca ramaneam la stadiu' de gresala...si nu mai verificam! pt ca azi i'am mai dat un beep ca sa ma asigur ca nu a fost dat fara voia lui! SI M'AM ASIGURAT! :((
>>>pup pt cineva<<<>