luni, 21 noiembrie 2005

Crede'ma ca nu as renunta la tine, pt nimic . . .


Imi vezi ochii? sunt ai tai, si de acum vor lacrima pt tine . . . imi vezi gura? va fi doar a ta., si va zambi pt tine. . .imi vezi fatza? mda. . . va rade doar pentru tine! vezi ce vreau sa'ti arat? intelegi ce'ti zic!? ti'am spus, vreau o schimbare. . .vreau sa fac ceva pt mine! sa'mi fie mai bine . . . Nu mai vreau sa traiesc in trecut. . . m'am saturat! pt ce sa pierd oameni dragi, din cauza unei iluzii . . .e la fel ca'n desert. . .cu cat ma apropii mai mult de imaginea pe care mi'am format'o eu in minte, cu atat pierd din ce am avut . . . apa se evapora, si astfel pot muri de sete, eu obosesc, si pot muri din cauza soarelui ce simt ca'mi topeste spatele . . . pt ce sa nu mai vad lumina din ochii tai, pt ce sa nu te mai ating pe tine? pt ce sa nu'ti mai sarut buzele?! pt ce sa nu ajung sa'ti ating inima?? pentru? pentru acel cineva care , recunosc , ca m'a marcat???NU!. . . dar el nu e aici, si niki nu va fi! si chiar daca va fi, va veni mult prea tarziu. . . CACI AZI INCEP A TE UITA!

1 păreri:

"Un mic" spunea...

intelegi nu, raspunsu' la ce comentariu ai lasat u ieri???