duminică, 20 noiembrie 2005

:-s

ce . . . ce zi! doooamneeeeee. . . didy sthie la ce ma refer . . . deci tragic, asa ca prefer sa nu vb despre unele discutii de pe mess pe care le'am tinut azi caci , prefer sa uit, daca nu , parca si va ca nebuna cum sunt mi se va acri!

~ azi am fost in chicago . . . pooorma, m'am mutat in ... in. . .GHICI? in Romantica :)) funny asa! imi aduc aminte de vremurile bune! :)) si am stat eu acolo cu Dd, cu inca o prietenma mai veche, gabi . . .si cu un, un tip! . . . :-$ e mafiot, nu pot sa dau detalii prea multe! :)) :"> f de treaba tipu, mi'a placut ca aveai ce sa vb cu el, si vb f mult, dar avea si ce,
nu niste aberatii . . . aici iar se vede diferentza dintre un "putza" de clasa a 7a si unu de faqultate. ;) keep cool! si noroc ca avea si o voce placuta, ca de, urechiusele mele fine merita mai mult, ca si mine, pertotal! caci sunt speciala doar in ochii cui trebuie !

~ mi'a placut f mult o faza azi, cand mi'a sPus EL, ca sunt frum
oasa! e na? pe bune?? nu sthiu, a zis ca m'ar picta goala?! pe . . .pe . . . pe mine?! da' nu vreau! ;) :P pacat, mi'a marturisit ca nu sthie sa picteze! :)) Sunt frumoasa doar pt cine vreau . . . sunt speciala in ochii cui vreau! sunt ciudata pt tine . . . Sunt cum ai vrea sa fiu . . . incearca sa ma modelezi . . . Hai hai, numai incearca ! u nu poti crea, u nu vrei! eu sthiu ce a fost defapt, si sthiu si ce nu va mai fi : NIMIC! ASTA A FOST, SI ASTA VA FI... bene, ca nimicu' asta putem sa'l ducem pan' la infinit, dar numai spune stop! sau, las'o asa, ca nu mai e nevoie de nimic, si de nimeni! dar . . . bineeee, si inca te'as mai vrea, doar daca ai intra prin efractie in viata mea, dar atunci voi fi rece, iar daca ti'as cere sa ma incalzesti, probabil ca mi'ai aduce o bluza?! ;) funny! but . . . >>> pup pt cineva . . . pt cel de aici din buc, sau, mai bine zis, cred, pentru cel ce a fost aici in bucuresti <<< PS: Am o pofta de Metropolis :x :)) =))

1 păreri:

Anonim spunea...

am incerkt sati fiu prieten...sa ma apropii....nu ma lasi...sincer eu zic sa ramanem amici ...kt d buni ramane k u sa hot...dak ai vreodata nevoie d cva...o sa fiu langa tn...sry...&rey