luni, 14 noiembrie 2005

din iubire?!?!?!


nu sunt sad . . . sa sthii ca doar din iubire se nasc lacrimi in ochii mei! azi am vazut ca mi'ai dat add pe mess. . . :x din iubire . . . o lacrima se alinta in ochii tai ??? cred, incerc sa cred ca...oricum, nu voi uita privirea ta :) e greu, mi'e greu! sa sthii ca de la tine am invatat ca tot e trecator :(( dar &rei incearca sa ma faca sa inteleg ca nu e bine sa traiesc in trecut, din vise, sau pt prezent . . . m'a invatzat...sau mai bine zis, ma invatza sa treiesc in viitor, (dar nu stiu cum sa fac, caci in viitor apari u) sa ma indepartez de sufletul calator! e bine? e bine ce face? u ce crezi? eu ... :-s incerc sa'l ascult. . . cred ca'mi vrea binele . . . cred ca daca eu nu sthiu ce e bine pt mene, macar el sa incerce sa ma puna pe drumul cel bun! ce urat . . . sa sthiu ca amandoi cititi blogu' meu. . . dar culmea , amandoi imi sthiti sentimentele pe care le port pt . . . pt voi! u esthi departe. . . u nu ma poti strange in brate, u nu ma poti saruta . . . ! u nu esthi aici, dar ai putea sa fi . . .macar o zi, o ora, o noapte. . . tu nu vrei! pe cand el, el ma ajuta, el ma sprijina. . . el sa sthii ca ma tine in brate cand vreau . . .el nu ca poate, EL vrea ! acum, ce? simti un fior? il simti? ma simti?! ~ stateam si ma gandeam ce mi'a ramas de la tine in afara de niste amintiri . . . nu am niki macar o poza?! nu am la ce sa ma uit atunci cand o lacrima imi aluneca pe obraz (pt ca poza pe care ti'am facut'o in why not, nu a iesit) :(( mi'a ramas poate doar parfumul , si gustul de whisky ... un pahar de whisky cu 3 cuburi de gheatza... pe care l'am baut in ultima zi, inainte sa plec, la et 10 . . . u mai tii minte?! mi'e greu . . . san francisco ? :D am in minte bine intiparita, prima zi cand te'am cunoscut . . .hmz... :)) ma uitam la tine, imi placea cum dansezi. . . imi placea ca atunci cand ma uitam spre tine, nu mutai privirea. . . niki prin cap nu mi'a trecut ca ai putea sa'mi faci un simplu gest cu mana, sa ma chemi . . .hey, nu pot sa uit intrebarea pe care mi'ai pus'o ::: "de ce ai venit cand te'am chemat???" toate intrebarile tale incepeau cu "de ce" :(( :(( desi nu am niki o poza cu tine, amintirile care ma leaga de tene, sunt multe . . . si imi sunt deajuns . . . mi'e greu fara tine! sthii, oare e asa de ciudat ca eu am inceput sa te. . . .sa tin la tine in doar 19 zile? aaa....si inca un mesaj de la tine , cand mi'ai zis ca sunt "ciufuta" ... :((( SUNT!

3 păreri:

dD spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
"Un mic" spunea...

e a 10a oara cand recitesc aceasta "pagina" , , , nu vreau sa se inteleaga ca fac COMPARATIE . nu am facut niciodata comparatie intre doi baieti, si nici nu am sa fac ! imi pare rau daca s'a inteles gresit! :(

"Un mic" spunea...

e bun si'mi vrea binele pe pwla mea. . . sarut pt alex. . . :* }{