miercuri, 16 noiembrie 2005

marea e beata . . . iar soarele a inceput sa se joace in mana mea!

la anu' o sa iasa mult mai bine. . .la anu' sper sa ma placi tot pe mine! sper sa nu te schimbi, ca eu n'o sa ma schimb deloc, sper ca'n inima ta voi fi mereu pe primul loc. . .

"Nu stiu cum sa va spun :

Da mi-e rau dor de mare

Ard si ma sting

Daca nu plec acum.

Ma inec pe uscat,
Daca nu ajung la mare,
Sa zac, pe nisip si sa ma uit la cer"


~azi . . . azi, ce sa zic?! de azi am sa astept un bilet in banca. . . ;) de azi am sa te visez, nu'ti jur, dar iti promit! ciudat, nu, u ai visat ce'mi doresc eu? zi, nu e ciudat?! nu sthiu, dar e clar ca, undeva , candva am sa te mai vad . . .poate nu maine, poate nu tot acolo, poate altundeva . . .dar daca nu peste o luna , sigur peste 1 an! insa pana atunci, sper ca ce am vb azi cu tine sa ramana neschimbat. nu vorbele trebuie sa ramana, ci ce mi'ai transmis prin ce ai spus!

~"Sa sthii ca ai luat ceva din mine" . . . sper! macar sa sthiu ca "tot ce car" cu mine in fiecare zi are vreun rost! (nu ca ar fi vreo povara, dar bine nu mi'a fost . . . pana azi cand te'am vazut din nou. . . in poza)

~ ce poveste innorata traim . . . cand te'am cunoscut, nu sthiam ca soarele o data ce a rasarit automat va si apune. . . pe atunci nu sthiam ca ai sa pleci din orizontul meu , dar am banuit /:) acum sa recunosc : bineeee, am crezut! te'am crezut, si inca te mai cred! mi'e teama sa recunosc, dar . . . o fac :-s

~cat despre &rei, ceva nu mai e la fel, poate e vina mea? nu sthiu. . . probabil. caci de obicei, a mea vina e! eu ti'am zis, ca atunci cand nu'ti va mai placea ce vezi, ai sa inchizi ochii . . . oricum pup u ;))