marți, 8 noiembrie 2005

| hate l|f3 . . . | h@t3 # !

Am sa fac o mare gresala . . . am spus acum doua dati, ca nu am sa mai scriu despre TINE! - despre alex - dar nu pot sa ma abtin ! nu vreau, sau nu pot?! bine, recunosc, nu vreau! cred ca am sa ma duc la draq in curand ! la mare departare de aglomeratia asta ce ma face sa ma gandesc la el! nu sthiu ce imi trebuie de fapt! sunt un copil care nu sthie ce vrea?! dc acum, ca am aproape tot, vreau mai mult . . . si mai mult! L'am intrebat printre altele, cum e vremea la mare :) mi'a zis ca e destul de cald, dar nu sthie pt cat timp. A zis sa am grija de mine, si ca spera sa ne mai vedem . . . si s'a incheiat apoteotic "pup u" ... la final, logic, mi'au dat lacrimile! :-s sa fim seriosi, eu ce ar trebui sa fac ? sa ma bucur, sa plang, sau sa'mi pun un semn de intrebare!?

mey, mie chiar mi'e dor de. . . de cine? nici nu sthiu sigur cum il cheama, daca chiar are 19 ani, daca chiar e din constantza . . .
auzi, oare chiar exista un asa numit alex, sau doar am visat?!?!?!?!?! hai sa facem haz de necaz si sa radem aiurea! ma aflu poate in unul dintre momentele dificile ale adolescentei, cand am nevoie de &rei . . .

. . . de ce am nevoie de el? ca sa ce? sa'mi stearga mesajele din telefon, mesaje pe care le'am pastrat ca sa ... le'am pastrat si vroiam sa le pastrez asa, ca ... ca asa vroiam si punct! mi le'ai sters pe motiv ca e mai bene pt mene ?! hai sa fim seriosi, de cand sthii u ce e mai bene pt men
e? ZI? sau pur si simplu asa ai crezut?! bene, inteleg, dar cu filmuletu ala infect, ce draq ai avut?! ma mir ca nu mi'ai sters si nr lui de tel din agenda! bine, acum sa vedem . . . oricum, o fi mai bene pt mene fara mesajele alea, dar sa sthii ca unele lucruri nu se schimba la comanda! te anuntz, ca nu traiesc la kilometrii distantza, traiesc cu tine , aici, acum, in bucuresti!