miercuri, 9 noiembrie 2005

imi . . . sincer, imi pare rau!


Mey, acum realizez ce am scris cu cateva ore in urma . . . nu ce am scris neaparat, ci ce aveam in cap sa scriu! sthii, a fost un moment in care as fi spus : GATA! dar nu am zis! m'am oprit la timp! am fost putin suparata dintr'un anumit motiv, motiv ce mi'a dat curaj sa'i dau mesaj lu' alex . . . motiv ce m'a facut sa gandesc ce vreau de la mine, de la noi! si am ajuns iar la concluzia ca : "tin la tine mha omule" dar doar atat!pt ca sthiu cum e sa iubesti . . . si sthii probabil si u! daca ti'as spune acum ca te iubesc, as minti , as minti cu atata nesimtire incat ti'ai da si tu probabil seama! am unele momente, dupa cum ai vazut, cand iti spun , sau iti arat chestia asta! am sa folosesc : "te . . .te . . .te i. . . " abia cand am sa fiu sigura de acest lucru, dar sper ca pana atunci nu am sa te pierd! sper!

~si inca ceva pt didy, nu sthiu daca a fost vizibil, dar cand m'ai intrebat : "cine ti'a zis ca esthi scumpice, alex sau andrei?" mi'a picat faza . . . a fost aiurea sentimentul pe care l'am trait pe moment. parca m'ar fi lovit ceva. A fost ciudat! :-s


~ aaa, cat despre ce am scris de alex . . . hmz, nu am nimic de obiectat, sau de schimbat! MACAR SUNT SINCERA!