sâmbătă, 12 noiembrie 2005

i'll never be with u . . .

e prima oara cand chiar cred in ceva ce nu exista . . . in ceva care nu mi'a demonstrat ca respira! ceva fara viata . . . dar . . . "stau linistita"! iti zambesc, iti spun tot despre mene... de fapt, ti'am spus tot despre mene. . . m'am grabit! nu ca mi'ar fi teama , dar. . . nu sthiu!
~ :( ce bine aratai azi, ce bine iti statea cu ea! de fapt, prima oara am vazut'o pe ea, si crede'ma ca mi'a fost frica sa ridic privirea. dar mai rau de a
tat nu avea cum sa fie, asa ca , nu a fost socu' f mare, caci eram obisnuita! si am mers mai departe, cu un ras tampit, isteric pe fatza obosita! . . . mult mai departe, repetandu'mi in gand ca : e doar un joc, iar jocul trebuie jucat, pana la capat! sa nu intelegi ca ... ca ma joc, citeste printre randuri!
~Altceva, toate bune si frumoase . Imi fac deja planuri pt ziua mea,pt revelion. . . vreau la munte, cu "pretenii". :D E tragica situatia, ca ma tot intreb : cine ma lasa pe mene la munte, iarna...de REVELION? fie, hai ca nu suna atat de urat, asa ar scapa si mai ieftin ai mey, ca de ziua mea as fi tot la munte. . . o saptamana la munte (asta ar fi cadou' perfect de 16 ani) cred ca daca aduc in discutie problema mea, cu muntele, o sa mi'o iau urat de tot, si ma dau si afara din casa! DAR VREAU si sper in continuare! :-s

>>>pup pt cineva<<<>

"Traieste astfel incat sa nu faci p nimeni sa sufere,iar daca nu potzi dobandi fericirea decat intristand inima cuiva mai bine renuntza la fericire!" (imi place f mult paragraful asta)


2 păreri:

dD spunea...

paragrafu' ala de la final nu'mi place :)

"Un mic" spunea...

=)) =))