marți, 29 noiembrie 2005

miroase a trecut??? - Ti se pare. . .

. . . Miroase doar a viatza!

Ce diferenta exista intre gandurile mele din poezie si gandurile ce apar pe asa-zisul meu blogg?' Poate ca n'am citit foarte bine instructiunile... Sau poate ca nu le'am citit deloc. Asta nu inseamna ca voi incpe sa accept penibilul in viata mea... Si cu siguranta, n'o sa te las nici pe TINE sa faci asta... Oricat de oripilat ai fi de "incredibilul meu tupeu...


Considera'te soarta unor trecatori grabiti.
Exista multe modalitati de a injunghia un om, insa, de departe cea mai curata dintre toate este aceea de a ii implanta in inima un sloi de gheata, iar apoi a il rasuci zambitor pana cand raceala ghetii se va fi intiparit pe buzele sale invinetite de caldura zambetului tau… Va fi cazut la picioarele tale neintelegand de ce ai facut-o. Vestea bune este ca gheata se va topi in trupul sau stergandu-ti astfel orice urma, lasandu-te sa iti continui viata mai departe, linistit si impacat. Nimeni nu iti va cere socoteala vreodata… tu vei fi singur care iti vei aminti expresia aceea nedumerita, socata, dezamagita, uluita a ceelei pe care o vei fi ucis cu sange rece. Daca vei avea noroc nici macar nu te vei murdari… Fireste, sangele ce va tzashni din corpul victimei tale va pata corpul ghetii topind-o cu atingerea sa infierbantata, lasand aburi grei sa se inalte catre chipul tau pierdut intr-o alta realitate… mainile tale vor fi si ele patate, insa te vei putea spala alaturi, la cismeaua din curtea liceului din care ati baut impreuna cu doar cateva clipe in urma apa… iti vei gasi linistea si te vei calma undeva, sub un acoperis, pe vreo banca galbena… unde vei fi plans in bratele ei cu zambetul tau suav adapostit de genele ei. Vei fi plecat fericit de langa trupul ei stiindu-te impacat, caci nu folosisei nici o alta arma decat o umbra apoasa ce se va scurge in urma ta nu mai mult de cativa pasi… Vei dansa apoi in ploaie eliberat ! Ah, da ! Ce curat te vei fi simtind atunci sub picurii desi de ploaie… umed, proaspat si inocent precum o umbra din zambetul ei inghetat. Constiinta ta va fi inmiresmata de apa ce iti va sterge chiar si amintirile, intr-o buna zi, retinand doar privirea lui nedumerita. Vei zambi si tu, distrat, privirii ei fantomatice, stiind… sperand ca nu te mai poate ajunge din trecutul tau amortit… te vei intoarce din cand in cand curios sa vezi in ce stare se mai afla cadavrul pe care il vei fi lasat in urma, in curtea liceului,si te vei juca suspinand cu ramasitele sale putrezite, din curiozitatea si inocenta ta infantila, nebanuind ca a face dragoste cu un cadavru este un sacrilegiu !...

Nota : Crima perfecta , 29.11.2005 - asa m'ai omorut tu azi! dar am sa prind iar viata . . . caci nu m'ai ranit doar. . . mi'ai facut urme adanci . . . ai bagat cutitul in mine, l'ai rasucit, si ai zambit. zambetul tau te va arde intr'o zi! nu'ti port pica, nu'ti port dor, dar ura'n suflet simt din a doua clipa in care mi'am dat seama ca plang . . . si tine minte, eu am urat numai o persoana in viata mea, pe care am iertat'o , caci o iubeam!numai priveste, caci u m'ai invatat sa nu mai fiu proasta. . . . acum, uite, lupii musca din tine!


sthii... ti'am dat odata o floare si o bucata de pamant; mai ti minte? ti'am zis , ca va fi vina ta daca moare! esthi plin de vina! dar nu'i nimic, priveste'mi numai ochii, nu mai poti sa te oglindesthi in ei, nu mai poti zambi in ei, nu te mai poti odihni! Sper sa nu mai aud pe lumea asta doua cuvinte zgariindu'mi auzul : "stai linistita"! de acum, nu am sa mai stau . . . sper sa'ti dai seama ce ai pierdut! d fapt, sa te doara in cur cum te'a durut si pana acum. nu ma mai interesezi. . . pardon, intereseaza! de azi, nu am sa mai stau sa isi bata nimeni joc de mine . . .

nu te mai vreau ,nu te mai cred,sa te iubesc din nou ar insemna sa lupt si sa pierd; unele lucruri nu le poti simti de 2 ori. . . ori mergi inainte , ori mori!

==CEVA CIUDAT==
pe google, ca d p yahoo am luat toate
pozele , am cautat o poza cu ceva sa exprime ce simteam eu azi, ce simt acum. si am dat sa caute : "te urasc" . si mi'a gasit urmatoarea poza:::

m'am oripilat toata. . . oricum, nu asta simt eu pentru tine in momentu' de fatza...e un lucru prea frumos ca sa defineasca sentimentul pe care'l am pt tine!

GATA, AM SPUS TOT, PROMIT SA NU TE MAI CANT!

2 păreri:

Anonim spunea...

am citit tot ce ai scris...si pur si simplu m-am speriat pt k asta simt si eu...scri absolut superb si nu pot decat sa te mai admir o data ...te pupacesc dulce si deabea astept sa te revad pt k vreau sa vb cu tine...pup

Catalina

"Un mic" spunea...

te sarut scumpa mea! :* sa ai grija de u, si eu de abia astept sa te vad! ;)