sâmbătă, 19 noiembrie 2005

nU mai vreau sa fac dragoste' n pat . . .


ce tragic . . .sthii, ziceam undeva ca eu am iubit dar nu am izbutit sa fiu iubita! :-s oare? mey, ce'mi place sa ma amgesc, sa ma amagesti! ce'mi place sa ma contrazici . . . sa'mi spui ca sunt pesimista . . . dar, lasa, voi fi fericita la momentu' potrivit, cand chiar va trebui sa zambesc . . .


~sunt in starea ai
a grava de pesimism, doar pentru a ma bucura si mai mult la revederea ta...te'as face sa plangi, doar ca sa'ti mangai obrazul . . . m'as certa cu tine, doar ca sa savurez impacarea! totu' e ca draq. . . tot ce facem e opus, tot ce ne leaga e de alt pol. . . si polii opusi se atrag, asta e partea buna .! mda . . .fiecare cu ale lui! :P ;)

~ de cand vb cu el, ascult in continuu "sa visam sub apa" (V.V) . .
. aaaa... si nu uita LOveS coMEs agaiN ;)

I will never let you down
Baby, can you trust me?
Take a look into my eyes,
Then you'll realize.

Love is in my heart,
I will never fall, apart,
Spring is in the air
Flying everywhere

[I will never, {never} never make you cry
I will always {'ll always} be there by your sïde]

=asculta morandi cu "by your side"