duminică, 20 noiembrie 2005

Sper doar ca nu mi se pare . . . e primul om, primul barbat, care mi se pare ca poate tine capu' sus in fata oricui, in fata oricarei situatii. Traiesc cu impresia ca e pur precum lumina soarelui. CRED ca el nu poate face rau nimanui , rau voit! el e singurul om pe care l'am intalnit pana acum, care nu cred ca a gresit cu ceva . . . decat ca are un mare defect : e legat de orasul sau natal, de cst! dar il simt aproape, indiferent de zi, de ora, de clipa! el e in fiecare lacrima de a mea. . . el imi sta pe buze, el imi mangaie chipul cand simt ca ma prabusesc. El m'a ridicat din noroi, cand credeam ca am inghetzat...bine, ca tot el imi daduse branci in groapa, asta e alta treaba! dar ranile facute de sarma ghimpata prin care am trecut in drumul meu din saturn spre bucuresti, tot el mi le'a bandajat si sarutat! (si silviu, care a incercat sa ma ajute, candva la vremea lui, cand povestea lua contur) El e cel care imi da sperante in tot ce fac, el ma face sa cred ca lumea mai are o sansa . . . el e un demon cu chip de inger, dar e "bun baiatu' " ;) si te rog, nu ma trezi pentru nimic in lume, din visul frumos pe care'l "simt" la fiecare pas . . .u doar indruma'ma ! arata'mi cararea, iar eu voi pasi . D fapt, mai intai, invatza'ma sa merg . . . :(