vineri, 16 decembrie 2005

o lingi . . . o bei . . . o sugi!

Heeey . . . f f happy! sthii , azi am baut 2 tequila, si simt ca. . . superb! starea aia de bine, cand vrei sa vb si cu cel mai imbecil om de pe planeta! dar . . . azi m'am gandit la tine, ti'am dat un beep, un mesaj, in care nu ti'am spus decat ca mi'e dor . . . si doare! mi'ai rsp la beep! a fost frumos! si??? cand vi in bucuresti???? :((( vezi ca pe 28 dec e ziua mea.... hmz...sa nu uiti! sthii. . . daca nu, ma supar si nu mai pupi prajitura . . . poate savarina, dar ecler nu! /:) micile noastre sthiu despre ce e vb! ;) te iubesc! simte'te...U!!! adica. . . nu mai dau nume, ca sthiu eu ca e baiat destept si se va simti! nu? daca da. . . da un semn, orice! unde cauti u iubirea???? e aici...la vreo cativa km de tine! dar... ne vedem la anu'! :((( asta, ti'am zis, depinde d tine! :(( unde? el inca ma iubeste cam cat t iubesc eu pe tine!

Sunt pregatita sa gresesc, pregatita sa urasc. . . trebuie sa privesc cu detestare, mantal sa fiu tare. . . sunt pregatita sa insult, pregatita sa insult, pregatita sa mint. . . adevarul e subiectiv ca un scuipat printre dinti!