vineri, 16 decembrie 2005

N'ai cum . . . a fost inaintea ta!


N-ai cum, sa te prefaci ca nu exist. N-ai cum sa spui ca vii si sa nu mai vii niciodata. N-ai cum sa uiti ca e ziua mea. Cineva, inaintea ta, era expert in asa ceva. Asa ca n-ai cum sa ma ranesti.Cineva a facut asta deja, inaintea ta.N-ai cum sa ma ranesti, dar ai putea, in schimb, sa ma iubesti ... N-ai cum sa ma lasi singura de sarbatori. N-ai cum sa nu asculti si sa nu-mi vorbesti o zi intreaga. N-ai cum sa te joci cu viata mea. Cineva a facut asta deja, inaintea ta. N-ai cum sa ma ranesti, dar ai putea, in schimb, sa ma iubesti ... sa iubesc, eram experta in asa ceva. Asa ca n-ai cum sa ma ranesti. Cineva a facut asta deja, inaintea ta in inima mea. N-ai cum sa ma ranesti, dar ai putea, in schimb, sa ma iubesti ... sa iubesti inima mea!

2 păreri:

Anonim spunea...

hei i miss u kisses just for u

"Un mic" spunea...

mi'e dor de privirea ta! :*