vineri, 16 decembrie 2005

unde cauti u iubire?

unde cauti u, unde cauti u, IUBIREA? nu sthii ca e aici?!?!? /:)

Si daca dupa tot ce ti-am spus, n-ai inteles nimic . . . De fapt trebuia sa simti, nu sa-ntelegi . . . Daca dupa tot ce-am facut, nu-nsemn nimic pentru tine . . . De ce nu vrei sa ma dezlegi ?Sa plang . . . nu-ncerc!Sa-ncerci . . . nu stii!Sa stiu . . . nu vreau! Sa vrei . . . nu poti! Mi-au secat toate cuvintele si nu mai stiu nimic, decat ca: Mi-e dor si doare,Dor si doare ...
Si dac-atata timp a trecut, aproape fara rost !De fapt, totul are rost fara sa stim; Dac-atatia ochi s-au inchis incet, incet, peste mine, De ce ne-ajuti sa ne mintim ?Sa uit . . . nu invat! Sa-nveti . . . n-asculti! S-ascult . . . nu pot! Sa poti . . . nu vrei!

Daca stau sa ma gandesc bine, ar mai fi totusi cateva cu care, O sa-ncerc sa-ti spun ce se-ntampla cu mine: Am auzit ca daca te uiti la ceas la fix, inseamna ca te iubeste! Si-atunci ma uit la ceas intr-una,gandindu-ma ca asa o sa te-aduc in viata mea... poate ... Mi-au secat cuvintele ... toate ... te iubesc