duminică, 1 ianuarie 2006

1 ianuarie 2006

"-Daca plec, hai vii cu mine ?
- Unde vrei !
-Vreau sa fiu cu tine, vreau sa iti dau ce vrei

Baga mare, imi place cand te freci
Sunt putin matol, sper sa ma-ntelegi
Ca te-as iubi, m-am indragostit de la-nceput
De cand te-am vazut numai la tine ma uit
Uite, uita ca esti in club
Hai cu mine-n separeu
Tu dansezi, eu te f..."

~hmz . . . a fost funny de revelion! la 12 noaptea m'am simtit . . . bine! mi'am sunat fostu' , cel ce a facut cu mine anul trecut revelionul cu mine, i'am zis la multi ani . . . mi'a spus sa am grija de mine, sa am grija ce fac. a fost sweet!
~si totusi, ieri, a fost mistho! dupa ce mi'a fost rau, dupa ce mi'am revenit, totul a fost si mai bene! am jucat sticlutza /:) inca 6 pe lista : 3 fete, 3 baieti :P la 12 noaptea, la trecerea dintre ani, am stat cu el, m'a tinut in brate, m'a sarutat . . . sper ca la anu' tot el ma va tine in brate, ca. . . nu cred ca am sa mai dau peste un baiat ca el! sincer! nu vreau sa'mi bat joc de el, cum am facut cu multi , dar nici sa'si bata joc de mine cum au facut altii! dar, varianta a doua nu se pune! /:) nu nu! nici la altii nu s'a luat in calcul varianta asta, si la bilantul facut pe anul asta, am iesit pe minus la categoria asta! but . . . noi sa fim sanatosi! :D
~si, totusi, a fost atat de frumos sa ma trezesc dimineata langa el, sau, mai bine zis, sa ma trezeasca el. ce mult imi doream . . . iata ca s'a intamplat! "monstruletz?" mata ma mata =)) hai ca a fost sweet! e un dulce!

~sarut pentru copilu' . . . ah, si inca ceva, ma bucur ca le'a placut alor mey de el . . . "e dragutz". . . si pare baiat bun?! e na? unde si de ce? :) :P ;)

~azi am facut o luna de cand am langa mine un om ce cred ca ma merita ! :*

1 păreri:

Anonim spunea...

la multi ani!!! deabia astept sa te vad in 2006 te astept sati daruiesc marea