luni, 2 ianuarie 2006

Daruieste'mi marea . . .

"deabia astept sa te vad in 2006 te astept sati daruiesc marea"

. . . intr'un plic, intr'o sticla de whisky, intr'o ploaie, pe un nor, intr'un vis, printr'un gand, printr'o lacrima, pe o buza, intr'o privire, intr'o melodie, printr'o noapte de dragoste, intr'o bucata de cer, intr'o raza de soare, de ce nu printr'un sarut! nu vreau toata marea, doar un strop, care sa'mi fie lacrima pana la sfarsitul zilelor, care sa ma mangaie pe sani cand u nu vei putea sa o faci, sa'mi spele diminetile negre, sa o pot fuma, sa o pot picura, sa o pot smulge, sa o pot imparti . . . cu tine! sa . . . ma iubeasca, cum probabil simt ca o faci si u, sa ne iubeasca cum eu te iubesc pe tine! marea ma iubeste . . . azi nu mai ai ce sa'mi iei, caci tot iti apartine. azi daca vrei sa'ti faci damblaua si sa mai iei ceva din mine, daruieste mai intai! daruieste'te. . . marii . . . mie! si numai mie! pentru . . . pentru totdeauna!