joi, 19 ianuarie 2006

19 ianuarie 'o6

5 luni . . . de cand am promis ca nu va mai trece o zi fara sa ma gandesc la tene . . . iar o luna adaugata peste celelalte , o luna care provoaca si mai multa durere . . . 19 . . . august '05! daca voi ramane captiva trecutului?

ieri, 18 aug . . . mi'ai trimis cel mai frumos mesaj . . . " nu renunta la mine" . . . m'ai scos din sarite cu msgu' ala . . . de ce? pt ca am simtit ca si cum mi'ai porunci ceva . . . porunca de la care nu pot sa ma abat, nu pot sa incalc vreo regula scrisa de tine, "trimisa" de tine! ce spui u, e sfant pentru mine! cum m'ai visat ieri? ce ai visat? apareai si u in visul tau? dar marea? eram sigur eu cea pe care ai visat'o? sigur, sigur? gandeste'te bine inainte sa'mi spui un lucru atat de maret!!! gandeste! simte! vorbeste! zi ca iubesti. . . nu'mi spune mie : "te iubesc" . . . spune marii aceste doua cuvinte. . . ai sa ma vezi, peste 7 luni, sau poate mai devreme (desi nu cred, pt ca aici e singura chestie in care nu am putut sa cred, de la inceput : "voi veni . . ." unde ai sa vi mha baiatule? :(( ) eh . . . si cand ai sa ma zaresti undeva, cand ai sa'mi simti privirea, atunci vei realiza ca : eu sunt marea . . . iar mare e a ta!

Ganduri sinucigase care nu ma caracterizeaza ::: in intregime ::: dar cred ca orice om, mai devreme sau mai tarziu, mai nebun sau mai putin nebun, se gandeste la : "cum ar fi daca m'as arunca in fata tramvaiului!!!" Eu incerc sa'i ajut, si am sa inchei cu cea mai buna metoda de a te sinucide , cea mai placuta . . . care cred ca ar usura chinurile. . . macar daca mor / mori . . . sa murim fericiti! :

::::: M-am saturat sa lupt cu morile de vint. M-am saturat sa trec prin viata ca gasca prin apa. M-am saturat sa ma lupt cu mine. M-am saturat sa ma ascund in spatele unei masti zambarete de femeie puternica, care trece peste toate sau prin toate cacaturile vietii. Si m-am saturat sa numar clipele in care am fost la un pas de a zambii sinelor de tramvai. Si m-am saturat sa contabilizez toate momentele de nehotarare si toate comele suferite si toate oasele faramitzate si toti neuronii imbolnaviti de nervi si de griji si de nervi si de nervi si de nervi si de neimpliniri si de nervi si de dragoste si de nervi si de nervi si de draci si de dragoste si de nervi si de draci si de nervi si de draci, iar de dragoste si de nervi si de draci si tot asa pana te innebunesc pe tine si te aduc in situatia in care esti in mijlocul strazii, pe bulevardul 1 mai , nehotarit daca sa faci sau nu pasul.Nu te-ai saturat? N-ai vrea sa te sinucizi? N-ai vrea sa-ti curmi toate gandurile negre si sa dai foc tuturor amintirilor? N-ai vrea sa te arunci in fata tramvaiului (acolo pe bulevardul de care tocmai am zis, 1 mai, asta daca trece vreun tramvai pe acolo)? "Mie mi-ar place sa mor calcat de un tramvai!" - mha esthi sigur? te mai intreb o data : esthi sigur?? Sigur n-ai vrea sa te arunci in fata trenului? N-ai vrea sa sari de pe un bloc cu doua j de etaje? N-ai vrea sa iti tragi un glont in cap?
Bha nu, eu , sincer, as vrea sa ma urc in tren si sa cobor in Constanta, din care gara mai am doar jumatate de ora pana la plaja si sa ma arunc in mare si sa uit de tarfa asta . . . de viata? dar, ma gandesc ca e riscant. . . daca tot ajung in constantza, chiar daca merg la pas cu un gand sinistru, de ce sa nu trec si pe la TINE? si dupa ce am sa te vad am sa vreau doar sa mai respir o zi, am sa'mi dau de abia atunci seama pt ce traiesc. . . atunci am sa vreau sa mai privesc macar o zi chipul tau, sa te mai sarut macar o noapte'ntreaga si sa'ti dau tie toate gandurile mele, si cu un zambet sadic, am sa ma uit cu pacat la tine , sa vad, cum te descurci??? Ha . . . banuiesc ca daca eu as vrea sa mor in constantza , u ai vrea in bucuresti (zi ca da) . Mai bine'n brate'mi ce or sa te stranga pana ai sa'mi spui ca ma urasti ca te iubesc atat de mult . . . atunci am sa'ti spun cu un chip de copil, pe care poti citi : "MIRARE" . . . "INDIFERENTZA" . . . Am sa'ti spun speriata ce mi'ai spus u : "nu renuntza la mine . . . nu te du!"
~zi, cum te simti dupa ce ai citit randurile de mai sus? cum? ZI! de ce ocolesti raspunsul? Ai inghetat? daca am reusit sa trezesc ceva in tine, e bine, daca nu, inseamna ca ai cladit o inima de gheata intr'un trup fierbinte ce inca te doreste!

~ si daca poza asta nu spune nimic. . . asta e. . . imi spune mie multe. . . nu neaparat hotelul, ci mai mult o parte a hotelului :"> si daca nu ma insel asta era siguuur . . . sper sa nu gresesc tocmai acum cu o locatie care e patata de amintiri! :-<

1 păreri:

Anonim spunea...

mie dor de tine