marți, 31 ianuarie 2006

Baisez-moi!


La multe luni . . . sau de ce nu, avand in vedere circumstantele :"> LA MULTI ANI! sau . . . la cat mai multe !

Te iubesc ! Te iubesc ! 2 luni de cand iubesc . . . iar? nu cred . . . tin sa cred ca ce simt acum pentru tine e iubire in adevarutl sens al cuvantului! am nevoie de tine pentru ca te iubesc! am pentru ca am! e asa frumos sa simti ca omul de langa tine te iubeste! esthi primul om care mi'a aratat ca tine la mine . . . care ma merita! esthi u! nu sthiu cum de te'am gasit, nu sthiu cum de m'ai ales . . . regret insa doua lucruri: ca nu te'am intalnit mai devreme, dar poate e mai bene, acum m'am mai maturizat, si am invatat sa pretuiesc tot ce inainte mi se parea ca este neimportant! sau poate ca mi'am dat seama de lucrul asta si m'am maturizat alaturi de tine! nu e cel mai bun cuvant folosit "maturizare", dar m'ai schimbat micule! mult! iti multumesc! al 2lea lucru pe care'l regret. . . hmz . . . ca nu am crezut primul "te iubesc" spus . . . primul "te iubesc" auzit in 16 ani . ma urasc pentru asta! si incerc sa recuperez oarecum timpul pierdut! te iubesc pentru ca ma faci sa zambesc, sa iubesc, sa'mi fie dor, sa plang :( , iar sa iubesc . . . si de ce nu , iar sa iubesc! Iubesc! cred ca 2 luni la mine inseamna o garantie pentru multe alte luni care vor urma alaturi de tine! am aflat, alaturi de tine, ce inseamna stabilitate, cum o fi ea, putina, multa, dar e. Stabilitate, sub orice forma intalnita, eu nu am mai cunoscut, decat alaturi de tine! pentru asta te iubesc! regret ca te'am facut sa suferi aiurea, pentru ca am fost o proasta, si iar incerc sa recuperez timpul pierdut, timp in care am vazut "oboseala" pe chipul tau! pentru asta te iubesc! !! ai grija de tne , de mine, de noi!

~voi fi visul tau, voi fi dorinta ta, voi fi fantezia ta, voi fi speranta ta, voi fi dragostea ta, voi fi tot ce ai nevoie.!
~voi fi fidela pentru ca mizez pe un nou inceput! vreau sa stau cu tine, asa, pentru totdeauna~