joi, 2 februarie 2006

cica ieri trebuia sa . . . ce trebuia? am uitat si eu, oricum nu ma interesa . . . :(

>>>ce copil sunt ca am pus titlu' asta, dar mai bine analizez tot ca un copil, decat sa iau tot la cutit si sa mai zgarm putin in rahat<<<
Atat vreau sa zic : CA pwla!!! cam asa a fost ziua de 1 februarie . . . zi ce se rezuma la : noi doi! nu sthiu ce as fi vrut asa maret de la ziua asta, dar oricum , cu sigurantza, ceva mai mult decat am primit . . . decat nimic! pentru ca 20 de minute petrecute alaturi de el, pe zi, e un nimic. Inseamna un nimic in comparatie cu cat as fi vrut sa primesc! poate in vacanta o sa stam mai mult impreuna...daca se va putea, pt ca de, eu plec la munte. pwla'n pizda, ca am niste draci, de'mi vine sa plang, ca sa ma descarc! NU STHIU CE AM . . . de draci mi'am pus "privirea ta" . . . asa, ca sa'mi fac mai rau! micule, ce plm ai de . . . ca de cca 3 zile te porti ciudat?!? sau doar mi se pare? /: mda . . . nu sthiu, imi bag in cap ca doar mi se pare! :(( te iub . . . mda . . . esc!

~azi datorita dracilor pe care i'am avut, m'am gandit iar la mare ... :(( mi se pare ciudat . . . recunosc ca 5 zile nici un gand, nici o lacrima nu au fost pentru alex, azi, datorita tensiunii psihice la care am fost supusa, din cauza lui, "am primit" (probabil prin telepatie) un gand de la A.! mda . . . nu comentez,ca'mi fac mai mult rau!