miercuri, 25 ianuarie 2006

daca intri in acest liceu . . . invata sa spui : ASTA E!


viata mea in cateva cuvinte ::: an tan te, dizemane pe, dizemane compane, an tan te! doi lei pe luna, si'o bataie buna, si'o cafea amara, iesi te rog A-F-A-R-A!!

~cam asa ceva . . . am cazut intr'o depresie ciudata din care sthiu ca am sa ma ridic cu greu. e prima oara cand sunt foarte sigura de un lucru. . . tot se invarte intre -fizica-mate-info . . . solty-nicula-smantana! 3,3,4,5,3,3,5 . . . si . . . muie! asta mai pot sa fac acum, o muie la profesori, poate asa ma trec . . . radem noi radem, dar nu'i de ras . pt ca din afara pare oarecum simpla treaba. insa pe mine o corigenta ma macina ingrozitor, mai ales ca nu este aceasta corigenta in liceul in care mi'am dorit sa intru! pt mine un 3, e un nimic, dar cand vine si al doilea, e grav. in generala cel mai greu imi era sa iau un 10, pe langa inca un 9 . . . acum sthiu ca cel mai greu e sa iei 5! cum frate sa sthii ca daca mai iei un 5 nu ramai la mate . . . si totusi, sa iei tot 3,la un test nenorocit, cu un punct din oficiu . . . x( nu ma mai suport! ma simt inutila . . . dar nu atat de rau pe cat ar trebui , probabil! pt ca sthiu ca lacrimile pe care le'am varsat azi, au fost o nimik toata in comparatie cu multe alte lucruri mult mai grave decat o corigenta la o materie. Cu ceva timp in urma, mi'am dat seama ca exista lucruri mult mai importante care ar trebui sa ne macine, nu un cacat de corigenta. Asta e, nu trec acum, pe primu, trec pe al doilea. Asta e, daca nu ma descurc singura, pun meditator. ASTA E! Norocul meu a fost ca mi'am dat seama la varsta pe care o am, ca lacrimile costa . . . si eu am bani putini . . . si putini prieteni care ar putea sa ma imprumute . . . si dupa ce ca am bani putini, mai si pierd din ei la fiecare atingere fina a pamantului! . . . ma doare'n cur de ce se va intampla. . . traiesc prezentul . . . si trecutul . . . de fapt, eu traiesc in trecut, iar prezentul pentru mine e viitorul! e bine ca cel putin : traiesc!