joi, 26 ianuarie 2006

sper sa'ti placa :"> :( . . .



~ asta l'am pictat acum cca. 1-2 luni! trebuia sa'l vezi . . . acum trebuie sa fac unu cu marea alba. ce am vazut la televizor , marea inghetata, mi se pare ceva greu de imaginat. m'a impresionat peisajul. ma gandesc ca u nu poti sa "apreciezi" gheata de la mal, de pe stanci, sau . . . nu sthiu, banuiesc ca pt tine e ceva normal :( ah ce as vrea sa fiu in locul tau!




~hmz . . . sper sa'ti placa. . . desenu'asta l'am pictat azi . . . plm! e rasaritu' pe care nu l'am vazut cu tine.Asa imi inchipui eu ca ar fii un rasarit alaturi de tine! dar pe care probabil il voi vedea!

~si inchei apoteotic . . . am inceput sa te uit . . . dar prefer sa vb cu tine in continuare . . . sa'mi spui ca adori privirea mea, de jos in sus :"> :P dar . . . incep sa te mai uit . . . de fapt . . . ce mai conteaza! pup