miercuri, 11 ianuarie 2006

randuri pe care le scriu . . . pe care le simt!

Sthii, nu ai cum sa t prefaci ca nu exist, si banuiesc ca nici nu ai vrea! N'ai cum sa spui ca vi si sa nu mai vi niciodata. Nu? N'ai cum! N'ai cum sa nu ma asculti si sa nu'mi vorbesti o zi intreaga,! Nu! N'ai cum sa te joci cu viata mea, pt ca eu nu am viata . . . nu voi avea decat daca ma ajuti sa o recapat. De fapt, doar daca pot sa recapat ce n'am avut vreodata! N'ai cum sa ma ranesthi . . . N'ai cum pentru ca cineva a facut asta deja, inaintea ta! Si daca te plictisesti, si nu ai ce face, si vrei sa fi primul in ceva, incearca doar sa ma iubesthi. . . Joaca'te " de'a iubire " cu mine. Dar pune suflet in tot ce vei face . . . cu mine. . . din mine. . . pentru tine! Nu incerca sa ma schimbi, incearca sa ma intelegi, am nevoie de tine. Nu ma schimba, incearca doar sa ma convingi ca trebuie sa ma schimb. Eu, pt mine! Incearca sa ai incredere in mine, pentru ca iti jur ca nu voi mai gresi constient. Iti jur ca am nevoie de tine. Si nu mai are, cred, rost sa jur ca te iubesc. . . prea mult ca sa'ti pot demonstra. Da'ti seama ce ai acum langa tine, da'ti seama ce vei avea, da'ti seama ca te caut de 16 ani. Da'mi sansa sa cred ca te'am gasit!