sâmbătă, 7 ianuarie 2006

un lucru fara inima . . . creat si tinut nu sthiu cum, in "viata" tot de tine . . .




te sarut! ma gandesc la tene . . . ce noutate! 'ubita mi'a facut o surpriza foarte dragutza . . . pe bloggu' ei. o chestie f mistho ... >:) o chestie. era doar pt "ochii mey" .
4 U! but . . . oare ce mai face ? oare se gandeste la mine? macar asa din cand in cand . . . din gand in gand!? sthii, ieri am visat ca trebuia sa plec la mare, pe ascuns. imi luasem deja bilete de tren, catre constantza. eram f entuziasmata de plecarea mea. si, uite asa am pus mana pe telefon, in vis bineinteles, si l'am sunat pe . . . pe el! mi'a raspuns, macar in vis mi'a rsp la telefon, ca sa'i pot auzi vocea. avea aceeasi voce ca acum 4 luni, repet, ca atunci cand mi'a zis "o sa vin in bucuresthi. o sa vezi" (nici pana acum nu am vazut) ... in fine! a ramas sa dorm la el . . . cu el . . . sa ma culc . . . la el . . . cu el :"> sthiu doar ca m'am trezit din acel vis. . . sau cosmar, caci ma chinuia ingrozitor, m'am trezit cu o senzatie jenibil de penibila: poate par nebuna, dar puteam sa jur ca trebuie sa plec spre constantza. bene , vreo 5 secunde am tot crezut ca trebuie sa plec, dar am plecat la dracu, c'am plecat in bucatarie. sthii, ma asteptam sa vad o raza de soare, sa aud valurile marii, sau de ce nu, sa simt nisipul cand ma dau jos din pat. nu am vazut si nu am simtit nimic, decat un fior de teama, un fior de gelozie ca acum ar putea sa fie altcineva langa tine, cand eu stau aici singura in pat. Dar am incercat doar sa'mi inchipui niste lucruri, si inchipuirea mea a atins cote maxime: vantul care suiera pe la colt, l'am cataloga ca fiind marea agitata. . . zapada de afara era nisipul care stralucea in bataia soareleui! dar . . . dar, am iesit pe usa apartamentului, si nu era camera 1104, si apartamentul 121, nu era et 11, ci et 3, nu era hotel sirena din saturn, ci un bloc cu doar 8 etaje, undeva pe aleea Borcea, nr 6, bl 16 . . . undeva prin bucuresthi, nu in judetul constantza, ci undeva intr'un sector . . . cica sectorul 4! nu erai u, era altul! nu eram eu, ERA ALTA . . .o alta creata de tine, care nu mai poate simti placerea, care nu mai poate respira decat dor, care nu mai poate privi barbatul, care nu mai poate fuma tutun, decat mare. . . tutunul imi face rau! un lucru fara inima . .


~hmz, asta e primul desen pictat pt tine . . . sau pictat cu gandu' la tine! si numai la tine . . . pe spatele desenului am scris ce am postat pe blogg in data de 02 ianuarie : daruieste'mi marea . . . ti'e dedicat! tie ! te iubesc! daca vrei si un titlu ar fi ceva de genu "apus la malul unei mari" . . . si asta regret, ca nu am avut timp sa vad apusul cu tine, ca nu am vazut rasaritul cu tine, ca nu am facut baie in mare cu tine . . . noaptea! era frig . . . dar ne incalzeam . . . doar cu o privire, cu o mangaiere! cu . . . un whisky!