duminică, 12 februarie 2006


Atat , dar atat de fericita! adica. . . cat trebuie ! ieri a fost o zi cu bune si cu rele, o zi care putea sa fie decisiva: ori ne desparteam ori bineinteles ramaneam impreuna!

1. cand am ajuns la Dan (la o petrecere) un bun coleg de clasa, care imi este si prieten, a vrut sa'mi faca o farsa . . . de fapt, a reusit sa faca cea mai proasta gluma pe care am auzit'o eu vreodata: a pus un prieten de'al lui sa ma sune cu apel video (3G) si . . . si nu sthiu ce avea de gand. Eu cand am vazut ca nu'l cunosc pe acel individ, l'am pus pe cata sa vb! si prostu', i'a spus ca noi suntem impreuna de 3 luni si etc. bineinteles,ca la cata incredere are cata in mine, a pus botu', a zis ca nu mai are nici o treaba cu mine de acum incolo! noroc ca max, respectivul coleg, a avut bunul simt si a recunoscut ca e doar o gluma!

2. alta faza care putea pune capac relatiei, si ma mir ca am trecut peste: la 00:00 am primit un beep, de la tine! (alex). si mi'am dat seama ca esthi u, dupa sunetul de apel ( dj project - lumea ta). m'am uitat si . . . si cum el statea in pat cu mine, mi'a smuls telefonul din mana. am tinut'o pe a mea ca e Didy . . . didy in sus , didy in jos! s'a uitat si a vazut : "bailar"! i'a picat fatza. ce dracu puteam sa mai zic, ca mi'a trantit'o el pe asta : "poti sa'mi faci orice, dar nu sa ma minti". dupa faza asta mi'a fost rusine sa'l privesc, sa'l privesc in ochi, sau sa'i vorbesc! logic, tipic a la LALA, am busit in plans, vreo 1 h, si . . . si ne'am impacat! ma mir, i'am zis ca sthiu eu ce fac, si ca e cel mai bene ca mai tin legatura cu el!

***

in rest, tot a fost bine, de ce sa zic. sunt rupta. . . pe din 2! :) am baut cat am putut, adica, o sticla juma de vin, am ascultat san francisco, am . . . ce mai conteaza! a fost frumos ca am adormit in bratele lui, ca m'am trezit langa el. "INCA 5 MINUTEEE" . . . am zis'o si pe asta! nu am avut nici pe dracu de la vinu' ala, ma mir, palnie ma fac! dar de dimineata cand m'am dat jos din pat am crezut ca imi va bubui capul! a . . . a fost frumos! mai vreau! mie imi trebuie faze ca alea de sus, ca sa'mi dau seama cat de mult tin la cata, cat de mult tine la mine! cat il iubesc . e atat de intelegator , de fiecare data a trecut peste toate prostiile pe care i le'am facut! i'am inselat increderea de atatea ori, si el tot sta langa mine! nu merit!