sâmbătă, 11 februarie 2006

Just 4 you . . . just 4 sea!

te vreau acum , aici! am o mare pofta de tine. . . acum, aici! auzi? ACUM , AICI! mm! mi'e dor de tine! sthii, uneori, am impresia ca u esthi cel inselat , nu cel ce e acum langa mine! am uneori impresia, recunosc,f rar, ca te iubesc! doar uneori, dar oare, nu e de ajuns?! te'as . . . fara , acum! "sa sthii ca nu e mare lucru ca gagicata se fute cu tine pe anticonceptionale". fuck this!

***

vreau doar un fotoliu care sa fie la etaju' 11 . . . eventual la 10! un fotoliu care sa scartaie! un pahar de whisky care sa aiba 3 cuburi de gheata, si sa miroasa a ballantine's. . . vreau sa miroasa a mare pe acel hol, sa fie tot sarat . . . vreau ca marea sa fie sarata ca pielea ta. vrea ca totul sa fie mare ca tine :) "fara aluzieeeee" :P vreau sa t am cum te'am avut in acea zi . . . la 3 : 15 pana la 4 juma dimineata (ca sa vezi cum tin minte toate datele) vreau apoi sa ma minti, sa'mi spui ca am luat o parte din tine. . . vreau sa ma sarutzi in ureche, si sa'mi soptesti . . . ce importanta mai are ce! sa ma intrebi daca mai vreau, si sa'ti spun ca da! sa sper ca te vei opri, dar sa ma intrebi, si sa spun : "da". . . si sa sper ca nu te vei opri, si sa sper ca voi apuca rasaritu langa tine, apoi sa sper ca . . . sa sper ca tot nu a fost doar un simplu vis! sa "te sper" . . . sa te iubesc . sa ma adori, sa rada marea in ochii tai, sa faca valuri, iar eu, numai eu , sa le pot auzi zgomotul facut in surdina. sa sthiu ca maine te voi avea din nou, si ca poimaine, ma vei trezi cu un sarut. sa o iau de la capat in fiecare zi, sa se delureze tot pe acelasi plan, si la sfarsitul fiecarei zile sa fac un rezumat, care desigur, va fi mereu acelasi, dar care cu fiecare zi ce va trece, sa imi dea posibilitatea sa scriu la sfarsit: "sunt fericita" . . . "sunt si mai fericita" . . . "sunt f fericta" . . . si uite asa, pana cand ma vei trezi!


mi'e rau dor de tine!