joi, 23 februarie 2006

Este greu . . .


. . . fara tine!

E o liniste infernal de zgomotoasa. imi aud chiar bataile inimii. Ha . . . un ras sarcastic ma invluie: imi bate inima! sau, mai bine zis: imi mai bate inima! am ochii in lacrimi , sarate! am cuvintele in valuri si inima de nisip. dar respir . . .
respir fortat . . . tin bratele larg deschise, poate astfel vei simti ca inca te astep! gand . . . sinistru! privire rea, ura . iubesc , automat pierd. insel, pierd. rad, pierd. judec. . . gresit, pierd. ascult, pierd. trag cu urechea la barfa altora, pierd, ma intistrez. imi bag in cap ca sunt naiva, si pierd. lupt, pierd, ma dau batuta, pierd. creez, pierd. pun suflet, nu ma crede nimeni si iar pierd. pier, pierd. iti dau drumul la mana, pierd. spun "te iubesc", si automat imi blestem acea clipa. aud un "te iubesc", nu cred, pierd. te simt, ma sperii, te vad, ma sperii, rad . . . Rad? de mine . . . mi'e frica. . . de mine! mi'e frica . . . de tine! te vreau . . . pe tine. vrei, pe altcineva. ma vrea pe mine, nu'l vreau. mi'e scarba si el continua. plang iar, el rade. . . respir, el ma sufoca. rad iar, el ma intristeaza fortat. constientizez ca am orgoliu, pierd. Pierd. . . pierd! castiga . . . pierd. te iubesc . . . ? Poate pierd! respir doar pentru clipa ce va veni. respir pentru momentul cand te voi strange'n brate! voi pierde.