vineri, 24 februarie 2006

mi'e foarte rau . . . ziua de azi si de ieri au fost doua zile f grele. . . grele? m'au pus sa ma gandesc putin la "puful in care traiesc" . . . am impresia ca stau pe niste tepi, cand de fapt eu traiesc in "aur" . azi, am aflat ca un coleg de la clasa de alaturi s'a sinucis aruncandu'se de la et 8. nu'l cunosteam, dar ideea ca era doar un copil, avea probabil 15-16 ani, trecuse pe colidorul pe unde trecusem si eu, s'a zbatut probabil sa ajunga la un liceu bun, si a intrat in Sincai . stau si ma intreb de ce suntem atat de rai uneori. pt ce trebuia azi sa suport infantilitatea unor colegi din clasa care radeau . . . radeau de "un mort".? pt ce urechile mele au auzit misthouri? pt ce merita acel copil batjocura altora?! problema este urmatoarea: s'a sinucis sau a cazut? care au fost circumstantele? de ce? se zvoneste ca ar fi fost drogat! drogat? refuz sa cred! drogat, nebun sau nu, era un copil care mai avea multe de invatat, caruia viata ii mai avea de oferit multe alte lucruri , ii rezerva poate multe surprize! si, mi'am zis la un moment dat: "ce tare trebuie sa fii ca sa te poti sinucide!" mda. . . copil cunt uneori . . . pare atat de greu si totusi este atat de usor sa nu te uiti in gol, si sa sari balustrada. nu simti nici o durere. toata lumea : "vaaai saracul copil" din ce punct de vedere?! mi se pare mai greu ca au de suferit parintii acelui copil care au trait o adevarata drama. nu am dreptul sa judec, cum nu am dreptul nici macar sa'mi dau cu parerea. SINCERE CONDOLEANTE!

***

si, cate mi'a dat de gandit aceasta intamplare. mi'am dat seama in doua saptamani ca traiesc intr'o lume de vis: iubesc, sper, am niste parinti care ma . . . asa cum sunt ei, dar ii am, si apreciez... am o prietena care e langa mine mereu . am probabil "un cineva" care ma iubeste! partea materiala, desi acest lucru azi nu mi s'a mai parut atat de important . . . am bani . . . Sunt sanatoasa! sunt sanatoasa . . . sanatoasa! ce e mai important de atat?! atat mintal ,psihic cat si fizic! am o putere de munca normala, am dorinte , esecuri , iubesc . . . esecuri?! ha . . . cred ca nu am avut pana acum nici un esec adevarat! esec este cel al parintilor acelui copil: daca s'a sinucis , acel copil nu poarta toata vina . . . educatia?! am primit o educatie in familie care ma ajuta acum f mult. parintii au fost cei care mi'au spus ce e bine si ce e rau... incepand de la : "nu baga degetele in priza ca te curentezi" . . . pana la "nu te apleca pe geam ca pici". le multumesc , datorita lor am invatat sa judec inainte de a face un lucru.