marți, 7 februarie 2006

imi e atat de greu . . .

~vreau sa'l ajut . . . dar nu sthiu cum! are nevoie de ajutor. azi chiar daca nu intereseaza pe nimeni, cand i'am vazut chipul, am facut cunostinta cu o noua stare! ceva ce nu poate descris in cuvinte . sthii, senzatia aia cand "razi ca sa nu plangi"? aveam lacrimi in ochi, care nu vroiau sa curga p obraz! azi m'am simtit o straina in ochii lui! era distrus, si m'a durut sa'l vad asa. cum l'am lasat acum 2 zile, si cum l'am gasit azi! schimbat total, si in loc sa'l "menajez" ca pe un copil cu handicap, mai faceam si eu pe isterica, femeia "parasita si nefututa" nu isi intelege barbatul! but . . . fuck! in aceste doua zile, sambata si duminica am aflat ce mult m'a schimbat! ce mult m'am schimbat pentru el! ce mult s'a schimbat! ce greu imi e fara el! am stat efectiv 2 zile intr'un scaun cu rotile neputand nici macar sa invart de roti sa ma pot deplasa . . . spre ce puteam sa ma mai deplasez? spre ce puteam sa mai "pasesc" daca sthiam ca la capatul drumului nu va fi el sa ma prinda in brate?! la ce folos . . . o zic si pasta: la ce folos viata fara el?! gandesc imatur sau mult prea matur?! candesc ca o psihopata sau ca o adolescenta care merge pas la pas cu iubirea!? sau nu prea gandesc?! sau ce? mi'e greu fara el! de ce? ce mult m'a schimbat. . . ma tot repet, dar nu pot sa pun accent pe ceva ce mi se pare atat de important pentru mine! dar ma intreb . . . de ce nu ma lasa sa'i ascult suferinta? inteleg, nu poate sa povesteasca . nu, nu inteleg. sunt un "copil"??? nu pot sa'l inteleg. daca eu vorbesc foarte deschis despre problemele mele, chiar daca nu le spun cand se petrec, dar dureaza doar o ora pana imi fac curaj cu un whisky (ah, Ballantine's . . . go play). atat, 50 de mililitrii si GO GO GO! RUN LALA, run (din ciclul : run Forrest, run)! de ce nu ma lasa sa'i sthiu problemele, care par desptul de majore, si dupa ce o sa stau ca tampa si o sa ascult sa pot sa'i spun : "oricum eu sunt mandra de tine, te iubesc!" nu merit?! nu e vorba de asta, sthiu, dar . . . nu vreau sa aud ca :"i*a ... facea, ea imi rezolva toate problemele" nu vreau sa aud comparatii . eu nu'l compar pe cata de exemplu, cu alex. . . pt ca alex nu poate fi comparat cu nimeni, cum nici cata nu poate fi identificat in altcineva! cum nici eu nu ar trebui sa fiu comparata nici macar cu cineva care imi exprima mie ceva de "bine" . pentru ca nu'mi place. dar chestia asta o va afla la momentul potrivit! si revin, am inteles ca nici fostei "ei" nu'i vorbea despre acele mari probleme pe care le are . . . (aici a facut o comparatie??? :( fuck) si . . . nici ei? nu ma intereseaza! dar mie? rahat frate, sthiu ca nu am cum sa'l ajut, probabil nu am cum sa'l linistesc . . . dar el nici nu vrea sa incerce sa se descarce! urasc tipu asta de oameni : "eh, lasa nu am nimic" eh sa mori tu?! azi i'am facut si eu acelasi lucru; tot :"lasa nu am nimic" si l'a deranjat . la mine macar se distingea o umbra de "mistho" si tot la deranjat. sa'si puna problema cum ma simt eu! dar, orgoliuuuuu? de ce sa spuna? e pwla! nu! f bene . . . am spus ieri, mi'am spus ca daca o tine in ritmul asta, "ma pierde". ma pierde?! ha, de parca as fi un mare diamant . . . pwla. . . nu, dar ca idee. asa cum a spus "un cineva"::: " ne pierdem pe drum". . . un drum de abia pavat! un drum care dupa ce ca nu vad unde ar duce, decat la un sfarsit dureros,in rest, noi sa fim sanatosi. si prosti ca sa nu vedem tot ce e evident . . . e foarte vizibil! tot ce eu iubesc, moare. tot ce el iubeste, dispretuieste ! tot ce au ar trebui sa iubesc, am impresia ca nu ma merita. tot ce ar fi trebuit sa iubesc mi'a spus ca sunt ipocrita. tot ce iubesc la ora actuala e departe: la propriu si la figurat! vorbesc numai de figurat in postul asta, pt ca tot ce tine de propriu , tine de trecut . . . sthiu, m'am contrazis . . . "tot ce iubesc la ora actuala" . . . iubesc un el! si punct! la figurat?! hmz. . . a fost f departe azi de mine,desi l'am atins si sarutat pe gat! desi m'a tinut de mana era : "nimic". azi l'am identificat ca fiind "un nimic" (la figurat) . . . sau la ce vrea fiecare! azi a fost rece. m'a intrebat la un moment dat : "ti'e frig? sunt rece?" nu sthiu la ce s'a referit, adica sthiu, dar eu i'am raspuns : "da, esthi rece" am luat'o cum am vrut! cum trebuia sa interpretez in momentul acela! a fost rece, si nu'mi place, a zambit fals, si ma dezgusta, m'a starns in brate, si am simtit un fior de raceala pana'n adancu' firelor de par, a zambit iar, si m'am cutremurat. mi'a spus ca : "si eu te iubesc" si nu am simtit nimic! am zis : "te iubesc" si nu a fost miscat cu nimic . . . s'a invatat probabil! am fost rea, pentru ca asa trebuia sa fiu pentru nelinistea din aste' doua zile! am fost rece pentru ca el m'a inghetat . . . am avut buzele moi, pentru ca eram suparata! am fost marcata de durerea pe care am simtit'o la vederea lui, si am fost scarbita cand am vazut tupeul cu care ma intreaba : "ai fost cuminte?" ma inhiba! ma sperie . . . "ma" tot ce vrei! ce ciudat! azi am vazut un alt om . un om care radea ca sa nu planga :( un om care ridica din spranceana cand nu intelegea cum de pot sa'i imit indiferenta cu atata sharm . . . un om pe care'l iubesc! un om de care mi'a fost al dracu de dor! EL, EL E OMUL PENTRU CARE EU NU AM ZAMBIT DOUA ZILE, EL E VINOVAT PENTRU LACRIMA DIN OCHII MEI! O LACRIMA JUMATE E PENTRU EL . . . RESTU' SA VAD . . . MA MAI GANDESC

Oare ce sens are sa mai scriu
Despre relatii pierdute-n pustiu…
Nu e bine…nu, nu, nu e bine…
Pana la 15 ani mi s-a parut un simplu joc
Visam si ma scufundam in stari amare
Nu faceam din deprimare o stare
Chiar daca lumea n-avea culoare
Nu imi pasa
Sau poate nu ma interesa

Important si normal e sa simti
Ca nu-i firesc tu sa eviti
Tot ce e bun
Daca-ai sti ce simt acum
Crede-ma ca nu vreau sa te-nvatz
Vezi si tu si eu ce se-ntampla
Miercuri sau joi…nu e an fara nori, fara ploi…

Uitam si evitam o stare
Ce nu duce decat la disperare
Poate o sa intzelegi
Ce usor este sa te pierzi
La sfarsit vreau doar sa itzi zic
Sa-ncerci sa fii mai optimist
Decat esti acum
Si-o sa intzelegï ce spun…