duminică, 5 februarie 2006

i'm a supergurl & supergurls don't cry . . .

***
avea o voce trista la telefon! era suparat! mi'a vorbit in sictir, de parca as fi avut vreo vina pentru supararea lui. am incercat sa gasesc motive pentru probabila suparare cauzata de mine! nu gasesc nimic! in schimb am gasit iubire . . . si tristetea din vocea lui o port acum in ochi! pentru ce am avut lacrimi azi in ochi? pentru ce am incercat sa zambesc si nu am zambit pur si simplu? pentru ce nu am reusit sa zambesc . . . fortat?? pentru ce i'am trimis azi mesaj cuiva pe care deja l'am uitat? pentru ce l'am uitat? pentru astea doua zile in care cata nu mi'a vorbit?! pentru doi ochi caprui care nu mi'au zambit doua zile? pentru doua cuvinte sfante?! pentru ca'l iubesc? pentru ca'l urasc?! pentru ca o parte din mine e la el acum, de parca nici n'ar fi?! pentru ce nu mai am ochi pentru alt barbat?! pentru el . . . de ce ? de daia! raspunsu' ala banal care ma seaca! ma sacaie! ma enerveaza. ma roade! in mm de viata! daca nici maine nu ma suna, . . . daca nici maine nu il vad, daca nici maine nu'mi spune ca ma iubeste. . . daca daca daca?! ce fac? o sa ma fut! mare cacat ce o sa fac, ca nu o sa fac nimic. o sa stau si voi spera pana cand nu voi mai vrea sa sper . . . pana cand voi ajunge sa sper la infinit! nu sthiu ce are, nu vreau sa sthiu ce are. . . de fapt, am vrut, acum nu ma mai intereseaza, pentru ca sthiu ca nu'mi va spune! imi va zice aceeasi tampenie : "nu am mha nimic, sthii doar ca nu vreau sa te aglomerez si pe tene cu problemele mele!!!" vrei pe pwla mea! ma enerveaza cand il aud! ma enerveaza pentru ca'l iubesc . aaa . . .alta tampenie pe care o aud, care mi s'a spus ieri : "vai , da' cum naiba poti iubi un barbat in 2 luni??" pot, uite pur si simplu, asa cum am iubit la prima vedere, am ajuns sa iubesc un anume alex, in 19 zile. . . asa iubesc acum !