duminică, 26 martie 2006

Manuta diabolica . . .


mie sincer nu mi se pare normal. . . azi a fost o zi superba. . . a venit cata pe la mine :x but . . . incerca sa'mi deschida cureaua si, dupa ce a reusit : "eh, si daca iti puneai curea cu cifru, tot reuseam sa o desfac" . . . da' la care eu: "iti spun eu, ca daca'mi puneam cifru din 10 litere nu mai reuseai" . . . raspunsu a venit imediat : "10? de ce 10? stai ca'ti spun eu din cate litere ti l'ai fi pus u. . . hmzz... din 9" Chiar vi se pare normal ca si atunci cand suntem "numai noi 2" sa'mi aduca aminte de C-o-n-s-t-a-n-t-a??? vi se pare normal? 9 litere. . . ah. . . si asta nu e tot. pe desktop am poza cu marea (poza de la postul de ieri, de mai jos) si 2 minute l'am lasat in camera si mi'a schimbat imaginea! am vazut eu ca'i cam picase fata cand a intrat la mine in camera, dar nu mi'am dat seama. nu m'am prins! doooamneee...gata, maine imi pun poza aia pe telefon! sa vad daca'i cade iar fata! fmm. . . daca eu incerc sa te uit, bha chiar am reusit, de ce mi te aminteste el? cu ce drept imi rascoleste trecutul , daca eu de 1 luna nu i'am mai dat niciun motiv sa se gandeasca daca il mai iubesc? cu ce drept ...? sau mai bine zis : "DE CE???