sâmbătă, 25 martie 2006

O multitudine de vise . . . haos!


Totul a inceput cu o zi plictisitoare si un joc, un joc dur , fara reguli in care fiecare cuvant zis, fiecare privire era o abatere de la ceea ce promisesem. Ne'am aruncat intr'un joc nebun..din care imi este atat de greu sa ies.. urasc jocul, dar iubesc adversarul..asa este..ce copila sunt, mi'am incalcat propria regula ... aceea de a nu ma indragosti de tine. Trebuia sa dansam pe San Francisco, sa bem marea, sa vizitam necunoscutul . Ai avut dreptate, lumea chiar este a ta...Ce joc prostesc, tu nu ti'ai dat seama? nu jocul este de vina... ci... jucatorii.

Zi'mi, te rog, acum ori niciodata, de ce azi ma vrei, si maine nu? de ce? da, asta'i intrebarea ta, intrebare pe care mereu o foloseai : "de ce?" am ajuns sa'ti pun aceeasi intrebare! eu , tie?! cine te crezi de intri asa in viata mea? cine ti'a dat voie? de ce? de ce mi'am dat seama de abia acum ca aceasta intrebare are raspuns la multe?! de ce u, acum, acolo?!