miercuri, 29 martie 2006

Simt o grava nevoie sa'ti dau niste explicatii . . . JUST 4 YOU!

ce frumoasa e poza din stanga! :X deci... mi se pare f sweet! imi doresc . . . f mult, sa . . . sunt inca mica, si imi doresc f multe, e clar...dar. . . adevaru e ca mi'am mai dorit eu ceva asemanator cu A. si s'a dovedit o prostie . . . plm, nu ca mi'am dorit, dar visam la un inel pe inelarul mainii stangi! asa e cand visezi. . . se duc la draq toate visele tale, o data cu tine, o data cu toate sperantele, lacrimile si surasul tau! sthiu, e ciudat. . . azi l'am rugat pe cata sa nu cumva sa ma lase singura la mare, pentru ca mi'e frica de ce as putea sa fac, pentru ca eu sunt cam fraiera! in general...pe toate planurile! nu a zis nimic. . . ce dracu putea sa mai zica: "am incredere in tine" ...ahaaa... cum am eu in mine! hai frate... mi'e frica ...mai sunt 5 luni aprox si plec iar la mare. mda, trebuie sa o zic: "ce rpd a trecut timpu! " :( eh . . . iar cu didy, iar hotel diferit fata de ai mei . . . dar de data asta vrea ca rasaritul visat alaturi de alex sa se indeplineasca alaturi de cata! asta imi doresc cel mai mult, si nu glumesc: ITI JUR! tin f mult la relatia asta, nu i'as mai face nici un rau lui. . . nu merita! am sa ma lupt si cu morile de vant in caz ca va exista posibilitatea sa'l pierd! crede'ma! nu am iubit (poate) pe nimeni cum il iubesc pe el...e relatia pe care mi'am dorit'o! "ne'am nascut ca sa fim impreuna" . . . vreau sa cresc alaturi de el. sa ma maturizez langa el. sa ma trezesc in fiecare dimineata in bratele lui. vreau ca omul care ma va minti sa fie el, iar patul nefacut din viata mea sa poarte urma . . . lui! pt ca . . . dar revin, mi'e frica! de ce? nu sthiu! nu am avut niciodata vointa incat daca zic "nu", sa ramana "nu"...asa sunt eu construita : sunt naiva, visatoare . . . ipocrita! mi'au adus aceste trei defecte numai necazuri! dar . . . datorita tie am ajuns sa va privesc , pe voi, in general, cu alti ochi! poate gresesc, dar ... m'ai schimbat. . . nu u, ci marea! dar m'ai schimbat in bine, si iti multumesc pt asta, sincer.... :) ;) ai fost si u bun la ceva in viata mea! am crezut in tine. . . mult! dar, nu pot sa zic ca ai gresit cu ceva, pur si simplu nu te cred. marea minte! marea a sters pasii mei de pe nisip, si probabil ca de aceea nu mai am incredere in tine! desi, daca stau sa ma gandesc, nu am avut niciodata...cine sthie ce! eh, u sa fii sanatos si iubit! da...chiar ma gandeam acum cateva zile, de ce mi s'a pus pata pe tine?! ah . . . si crede'ma ca am incercat sa gasesc un motiv ca sa te urasc! singurul motiv prostesc pe care l'am gasit a fost : "nu ma iubeste" mda... si atunci cand sunt suparata am impresia ca sunt opera ta! e normal, nu te'am avut si nu o sa te am niciodata... pt ca asa va fi sigur! si probabil ca de asta am rupt orice legatura cu tine . . . ah, si totusi, de ce simt nevoia sa'ti dau explicatii? afla ca mandria, orgoliul meu nu ma lasa sa ma mai gandesc la tine...sa te iubesc! da. . . si nu neaparat omul ce e acum langa mine . . . poate are si el o contributie mica...but, extrem de mica! mi'am pus la un momendat intrebarea: " de ce sa'i arat ca inca il mai vreau? cand el, el, el ... el nici macar nu s'ar opri a clipi 5 secunde pentru mine! " si ... am vrut sa vad ce faci . . . in fine, mi'ai dat u un semn de viata. . . si crede'ma ca mi'a fost f greu! am trecut peste! deci am vrut sa'mi demonstrez mie ceva! apoi, te'am pus a doua oara la incercare, sa vad daca mai zici ceva : si poc, a aparut comentariu pe blogg! de aici, am simtit nevoia sa'ti scriu postu' asta. . . pt ca . . . meriti? /:) pt ca vreau! crede'ma pe cuvant ca te'am uitat. . . crede'ma pe cuvant ca m'am jucat . . . crede'ma sincer ca sunt o ipocrita!