luni, 27 martie 2006

" Tu sthii cel mai bine . . . "

"All this time I thought that you will be mine and that you'll give me a sign but you never did, now a lucky storm untill tomorow morning I'll be satisfied 'cos I'm under your skin!"

~*~ ar fi trebuit sa ma simt oare in statusul lui? daca da, cu ce ma ajuta? but. . . m'am simtit. si am avut impresia ca trebuie sa joc jocul . . . un joc final. abia acum am simtit ipocrizia din mine cu adevarat. mai exact, cand mi'am pus la status : "special k". de ce sunt asa? de ce? nu ma recunosc! a avut drepatate cand . . . dar de ce fatza de el? eu nu sunt asa... nu! special K? special K? placebo? timo mass? sasha?! what is this? o farama din nimic. si nimicul se poate rupe in mii de bucatele! de ce daca dau un mass imi reproseaza asta? ce se intampla?! nu vreau sa'mi dau cu parerea, pt ca nu e cazul ! dar, te gandesti la ce ma gandesc si eu? acopera'mi inima cu ceva . . . cu . . . "u sthii cel mai bine. . . "! ma simt vinovata fata de el, dar nu sthiu exact cu ce . . . dar simt asta, pentru ca sentimentul de vinovatie se recunoaste din 1000!