sâmbătă, 18 martie 2006

TE URASC!

Esthi a doua persoana din viata mea pe care am ajuns sa o urasc. . . probabil alcoolul imi da tupeul sa'ti spun : "TE URASC" . . . sau poate simplul fapt ca nu dai nici un semn de viata . . . sau poate. . . poate chiar te urasc pentru ca nu ma iubesti! ...poate . . . sau poate te urasc pentru ca te iubesc prea mult, iar u nu meriti.. . NU MERITI! (sau poate pentru ca azi am baut 200 de whisky , de ballantine's, iar U . . . da, da. . . TU! TU NU ERAI LANGA MINE... mi s'a parut ca te vad peste tot . . . TU, ALEX!

Asculta-ma,cand iti spun
Nimic nu are rost acum
N-am uitat,nu ti-a pasat
Ai reusit,m-ai deprimat!

Si n-are nici un rost
Sa-ti spun din nou
Nu te mai vreau
Nu te mai vreau

Si crede-ma cand iti spun
Nu te mai plang de acum
Nu te mai plang acum

Ma privesc si realizez
Ca toate acum
Deodata au sens
Imi pare rau
Ca tot ce-a fost
S-a terminat atat de prost

Eu te-am iubit atat de mult
Tu m-ai iubit asa de putin
Asa de putin, asa de putin

Si nu are nici un rost
Sa-ti spun dinou
Nu te mai vreau
Nu te maï vreau